AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
2.280

Bimmerabend mit Öl i Malmö, nummer två!

Sida 2 av 2
Visa användare
1.465
ChristianF
Alpina B3 Touring-96 Nr:10
325iT -07
Jag är intresserad. Men jag känner inte så värst många... fast har man fått smörja munlädret lite så går väl munnen rätt bra...

Christian,

Munlädret smörjer du lämpligen med någon av de 20 olika sorters tysk öl som finns tillgängliga på Lilla Köket :)))))

Mvh,
Kalle
_____

Länk
Precis kalle! och dessutom så har vi alla ett gemensamt intresse att prata om så det lär inte bli en tyst minut!

Kom som du är och jag lovar dig en trevlig kväll!

www.bimmer.nu
sidan för Bmwtokar!
Visa användare
1.465
ChristianF
325iT -07
Okej, nu känner jag mig trygg. Det beror ju helt på hur bakis jag är på lördagen ;)

20 sorters öl, dom måste väl ha mer än öl ? ;D

Pe
4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
johan jag misstänker att alla har minst ett gemensamt intresse...nordringen eller vad det bmw??
Christian; det är en tysk krog så...nja kanske spritzer??
Vem vet kanske vi kan skaka fram lite saurkarutsaft om ChristianF föredrar det, sen har som säkert starkare sakar oxå

NU börjar det verkligen närma sig, jag o kalle är toksugna!!!!!
tänk på att inte komma försent till restaurangen då dom stänger köket 20.00

www.bimmer.nu
sidan för Bmwtokar!
Hemma nu från der Bimmerabend! Tack alla som kom, för en RIKTIGT kul kväll! Trots missödet på restaurangen artade kvällen sig till en mycket rolig tillställning.

Lite extra kul hade vi som åkte med "Lasse kongo" i den fina bussen de sista timmarna :DDD . Bimmerabend Mit Öl är dock inte slut ännu, somliga röjer ännu på Slagthuset :)

Mats, vart tog du vägen? :)

Hoppas att alla hade lika kul som jag, och att vi snart kan upprepa succén!

Mvh,
Kalle
_____

Länk
Hummm, var det inte till slagthuset vi inte pallade med sist jag var nere?

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
Micke,

Kan stämma. Inte en chans att jag kommit in där dock, tror de har 24års gräns(minst). Det var bara två tokar som begav sig dit igår :)
Visa användare
837
MetallicaMats
E36, lagad med SAAB-lack.
Kalle: Höhö.. mötte tvenne damer som jag inte kunde slita mig från. Men skoj var det. Dyker upp nästa gång med.:-)

Till alla andra som var med: Kul att träffas!

Två bilar är fler än en..
Visa användare
1.465
ChristianF
325iT -07
Jag var på väg... men ack så sliten jag var. Hängde lite mkt i baren i fredags och det kändes riktigt dagen efter.

Kul att ni hade trevligt.

Visst hade vi roligt, minen på anders W när han fick in en höftled på tallriken. Det såg inte SÅ gott ut och var tydligen bara sådär, men vi andra hade skoj och kameran glödde!

Nog var det en rejäl fest vi hade och skoj var det, tills man vaknade dagen efter......

www.bimmer.nu
sidan för Bmwtokar!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.