AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
2.408

Första halkan!

Sida 2 av 2
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Visst kan det vara kul att köra när det är halt ibland. =) Men jag föredrar nog ändå sommarens värme och BMW:ns otroligt sköna sång från motorutrymmet. Jag ställer ju av BMW:n när snön närmar sig. Och denna vinter så hamnade man i en subaru kombi som vinterbil. Men ju sämre och fulare vinterbil man har, ju trevligare känns ju sommarbilen då när man äntligen får köra den igen. =) Jag hatar vintern...

MVH Morgan.

Perkka
Vintern är här äntligen! Synd bara att det är nåra + grader nu. Hoppas det fryser på riktigt och att det kommer 1meter snö :)

Mvh Per

www.ztreetghozt.com

"If everything seems under control, you`re just not going fast enough!"
perrka>de skulle bli varmgrader o sol veckan ut tyvärr

"Även en 316 kan man ha kul med vintertid"
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Idag känns det som en vårdag...
Kanske blir nercabbat idag! :)

Länk Länk
in
124
insomniac
323i Exclusive -86
Första Halkan
jag skulle åka till en kompis och spela in några låtar i hans studio. efter att åkt ca 1,5 mil såg jag till min glädje att vägen längre fram var täckt av snö och slask. kul tänkte jag, det var ett bra tag sen man sladdade på snö... så när jag kommer fram till snön trycker jag på lite samtidigt som jag svänger. jag får till min förvåning ett "oväntat" stort kast och nästa sekund är jag i diket! som tur var hände inget med bilen! jag känner mig lite ringrostig, måste ut och öva mer när det kommer mer snö.
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Var in i en trottoar i fredags, tur att jag hade vinterfälgarna. Men ändå, lite surt att kantstöta 4 dagar gamla aluminiumfälgar!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.