|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Njuren |
Skandal mercedes! BMW - i nöd och lust |
| Mercedes är ju också lite gubbiga men med betydligt mer stil och elegans än Volvo. | |
|
måste bara säga hihihi s60 hihihi tom en R e en gubba bil volvo lovar 5.8 0-100 det bästa ams eminenta motorjournalister lyckades pressa ner bilen i var 6,56s hihihi |
|
Paap Reeder |
Hej getrag! Väldigt intressant Volvo R- info. Följde igår efter en "gasglad ungdom" i en 2,5 T med min gamla 535:a. Tänkte fastställa hur en Hisingetraktor egentligen går eftersom jag kunde utgå ifrån att "järnet gällde". Min slutsats är att en 2,5 T "inte är praktiskt användbar" i farter över 200 knyck. Segar klart ner sig efter 180. Har också kört litet mot några R. Dock inte på motorväg. Om det är som Ams säger så är jag helt med. Med min 3,91 har ingen R hitintills gått ifrån min E 28. OK ..... jag kommer inte om en R heller iofs. Eftersom Volvo till syvende och sist ändå är en gubbabil så är väl förarna därefter och inte heller är byxade att få ner en R i 6,5 utan får vara glada om de i praktisk trafik fixar till det under 8 sek. MVH /// Paap R |
| "Gubben" är förbannad för att han insett vad han borde gjort med sina 250'...många får aldrig uppleva glädje bakom ratten...väldigt många av dom kör V***o!!!! | |
|
Det är alldeles för många som verkligen överskattar sina volvos jag har absolut inget emot turbo bilar ska själv köpa en snart. Men framhjulsdrift lådkonstruktion mkt vikt och små motorer det blir inga raketer inte äns snabba till kiosken runt hörnan. ps håller med paap reeder det e ju oftast gubbar som kör bilarna så de e inga motorjournalister precis så run 7sek på en s60r slltså jämt skägg med en 328i du har så rätt Peca svaka cast. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.