|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tackar, nej det behövdes inte. Jag känner en som har en M3 94, och den är i toppskick i drivlinan, så jag har provat den så det gav mej uppfattning om hur bilen ska vara, + att jag var och provade en annan som inte föll mej i smaken. Så nu är det bara att invänta våren, så man kan ta ut bilen. PB |
|
|
21 ägare i sverige sedan år 2000... Den har alltså bytt ägare med mindre än 2månader mellan bytena? Dessutom aldrig vintekörd, det ger ett byte/aktivmånad... Fann du ngn förklaring till detta? Många firmor? |
|
|
Det är inte bilen med 21 ägare jag har köpt. Den bilen med 21 ägare är svenksåld och har 21 ägare sen 1994. PB |
|
|
jaha.. nu är jag med på plan... Tänkte väl... Gratts till ett förhoppningsvis bra bilköp. Kul kommer du ha iaf. |
|
|
Inga bilder på pärlan Petrus? --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
Jag har kvar annonsbilderna, men jag har inte tagit några egna än, men jag kan skicka några gamla till dej. PB |
|
|
Kanon det.. =) --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
petrus: hoppas allt blir bra med bilen! och glöm inte att vaxa fälgarna regelbundet....:-) mvh kalle |
|
|
Tack, det kommer säkert att bli bra, och fälgarna ska jag inte glömma bort, det vore ju synd!! PB |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.