|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Undrar vilken låt som som ger mest tryck i baslådan, enligt er andra? Skulle själv vilja slå ett slag för Cydonias "Bass monster",som dunkar på rätt bra! | |
|
Det finns flera olika sorters bas, allt från djupbas till "punch"-bas. Besök närmsta bilstereobutik, dom har med säkerhet skivor med olika sorters bas :) -- fjalar |
|
|
Inte värsta bas låten men en härlig låt:Breaking the law med Judas Priest. (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
Kolla denna tråd så får du många goda förslag på bra dunka dunka musik: Länk Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Vill du ha skönt tryck i basen och låtar som gör dig glad? I så fall kan jag rekomendera albumet Baby med den något läskiga gruppen Yello. Bara omslaget gör det värt att köpa skivan. |
|
|
Yello! Yes! En annan bra är Herbie - "Pick it up", Nästan allt med Prodigy och sist med inte minst Michael Jacksson - History. Sistnämda med kanonkvalitet och tight bas. Happy Popping! Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Tjacka en bas skiva från Brl el dylikt då blir det bas kan jag lova! My car Länk |
|
Bmw ludde |
Scooter låtar, SUbwoofer test... |
| Pizzaman! *L* | |
|
Säger bara "Fear Of The Dark" Med IRON MAIDEN FLAYEN |
|
|
In på DC eller kazza och skriv THX eller Basstest så dyker det upp en massa ljudtester. 0km/h - Ventilsmatter 4sek |
|
|
Danceremixen av melodifestivalen... Jaja, tänk på att jag inte orkar med raveparty längre=)) |
|
| Som någon nämnde: Yello, och då i synnerhet deras låt Blender! | |
| Rock you gently, med Jennifer Warnes. Klockren i alla register. | |
| "Bursting out for Roses" med Tommy Bolin har genom åren orsakat mängder av spräckta högtalare....vilket iofs hörs på namnet. | |
|
kilen: Danceremixen av melodifestivalen...Laddade just ner den och tyckte att den var kanon,betyder det att jag börjar bli gammal? (wo ist meine käsesocken?) ___ Länk |
|
| Gå in på www.mds.se å ladda ned bas låtar gratis | |
| Gå in på www.mds.se å ladda ned bas låtar gratis | |
|
Ultimat djupbas: Björk, hyperbalad (rik på övertoner, morrande avgrundsdjup) Ultimat snärtbas: Daft Punk, crescendolls (första 1/2 minuten) Dire Straits, en klassiker som dom flesta basar klarar av. Perfekt när man ska impa på polarna, men inte till kritisk lyssning. prova tex One World.. Ett helgjutet album med skön bas rak igenom: Latin Kings, Mitt kvarter (mest skön våg och diggar din stil) Ett album med ovanligt djup skön trancebas, bra musik oxå.. Infected Mushroom, BPempire (stavning?) Udda musik men mördande djupbas: Bent, cyclons in love prova får du se, eller höra =].. |
|
|
Masterboy har några låtar med mycket bas i. //Roffa --- Min BMW - Länk |
|
| vill slå ett slag för metallicas "Sad but true", gungar dödskönt i bemmern en solig dag på E4:an! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.