|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Är det någon mer än jag som får upp denna sidan var och varannan gång jag ska in på www.autopower.se? Länk Är det medvetet gjort så från Crew? Min sida: Länk Touringklubben: Länk | |
|
Inte när jag går in på www.autopower.se bara när jag går in på gamla adressen bmwpower.nu (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
Samma fenomen som b.m. beskriver har jag. M V H Stephan |
|
|
Som ni ser på bilden så är det inskrivet "www.autopower.se" och jag kommer alltså "fel" ändå. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
Scheckheft |
Hej, cookies som spökar? Bara en tanke. Mvh Scheckheft ___ Länk |
|
Inte heller jag har haft problem när jag gått in på "www.autopower.se", men på gamla adressen får jag såklart upp inforutan om bmwpower.nu. /Wille |
|
|
Jag har tömt kakburken... :-))) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Menade alltså att jag provat det INNAN jag postade tråden. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Jag har samma fenomen som herrarna ovan, dvs bara problem när ja knappar in bmwpower adressen. Har du provat alla rensa o töm knapparna i internet inställningar? Har ibland haft problem och en tömming av kakburken har inte hjälp, då har ja tagit bort filer och de har alltid hjälpt. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Japp, jag har provat allt. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Testa töm alla filer, internet explorer ligger juh och sparar filer hela tiden, så då kanske på något konstigt sätt blir hänvisad till www.bmwpower.nu i index.html, som delar upp sidan i frames. Något sånt skulle jag tro på, testa töm alla offlinefiler och sparade filer för internet explorer Annars kan du testa ladda om sidan, du kanske har en proxy som har sparat en gamal sida av www.autopower.se som var hänvisad till www.bmwpower.nu innan Crew hann ändra alla länkar osv. Testa ta bort proxyn till sist om inget annat funkar... bara lite förslag... |
|
|
Det konstiga är att det händer bara ibland. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Den hade jag inte sett innan.... |
|
|
Fick ett mail av Crew. Hej Kan det vara en favorit eller en genväg som krånglar? Det kan hända ibland. Info om vad som ska finnas i de olika framesetten finns i vissa genvägar/favoriter. Testa att ta bort favoriten/ genvägen och lägg upp igen. Ett annat tips för att rensa undan massa skit och hijackings med browsern: Ladda ner Ad-Aware från www.lavasoft.nu (gratis) Uppdatera programmet med senaste definitionsfilen. Scanna igenom datorn. Har du inte kört något liknande program så kan jag garantera att systemet/browsern är fullsmockad med ovidkommande sniffningsprogram eller dylikt. Lycka till! Mvh Tommie, AutoPower.se Länk Jag installerade programmet och nu verkar det funka. Jisses vad skit maskineriet samlar på sig... Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Hvis det inte går å ladda om, så hold shift inne samtidig som du "laddar om" (refresh). Da skal browseren inte henvende seg til "datan" når du laddar om. Bruker du alltid skrive www.? Ofte kan man forsøke uten www. når det er noe dritt med en site. Skriver man bare http: / / (et annet dns-domene, på en måte), så kan ting funke bettre da filer fra www.-domenet allerede ligger på datan. Jeg pleier ofte å prøve uten www. hvis en site (dns-server) er nede, det hender at siden funker da. Eller hvis en site er treg. Ok, litt dårlig forklart. Men men. |
|
|
Kan verkligen rekomendera Ad-Aware även för er som Inte har detta problem! Otroligt hur mycket spyware/adware man får in i systemet utan att ha en aning om det! :((( Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| Tack för denna rekommendation!!! Äntligen blev jag av med banners som ploppar upp då jag går till tex www.autopower.se samt att något sätter en konstig startsida. | |
|
Kan verkligen rekommendera alla användare att ladda ner adaware. Skrämmande hur mycket "löss" det finns i datorn utan att man vet om det. My Bimmer is my mistress |
|
|
Mycket ja.. Skoja inte.. Kolla här Länk vad min första sökning gav... Tack Tommie för tipset. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Micke: Datorn känns lite smidigare nu va? :) Ad-aware har jag kört i flera år nu och det e toppen!! /Erik |
|
|
Erik: Det känns som om man blivit av med lössen.. :-))) Hoppas bara att det löser sig med Länk Den sidan dyker upp lite som den vill, finner ingen logik i det. Jag har fått upp den en gång efter det att jag gjort som Tommie sa. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.