|
Sida 9 av 9
|
|
|---|---|
| imorrn är det dags för första provturen med min bil,händer det någe kul i eskilstuna inom den närmsta framtiden?så man har någe att åka till. | |
|
Linderbrink: du borde komma bra överäns med en som hetter bosse i den här stan. han har också en 3,5a med kommpressor i en gammal 3,0a hetter den nog.. finnare bil får man letta effter.. Blev det någon provstart då? gick han som han skulle eller? vorre skitkul om du kunde komma upp hitt vid något tillfälle. är alltid kul att se hur andra tänker :) Det är väll nästa micro utställning som kan va spännande.. då brukar det va MYCKET bilar här.. men har ingen aning om när den är.. borde ju vasnart.. vinter närmar sig ju :( |
|
|
Axel_e30: jaså,tror jag har sett den nån gång,lr iaf hört den=)jaha det är 3,5a i den,har han bromsat den nån gång? jodå det vart det,jadå han går riktigt gött faktiskt=) har vart ute och gasat hela helgen. vore schysst om nån kunde typ maila mig om det händer någe,jag e jättesugen på att åka runt på olika träffar! |
|
| ja hojtar om ja hör att nått e på G :D | |
| E30_Touring_89: tackar tackar | |
|
händer det nåt i garagen här i e-tuna nu på vintern? själv så ska jag ta o sätta ihop min nya m50 istället för m52an som gav upp. sen är man ju o sladdar i vilsta industriområde ibland. beemwee |
|
| borde det inte va is på sjön snart? då kan vi ju ses några stycken å sladda litte.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.