|
Sida 7 av 9
|
|
|---|---|
|
emil ganska liten kille bygger på en 320 turing vit. tror han letar efter en 2,5l m20, blir andra stakar o kolvar på den. japp ja bygger på m52 i e-30in lite halvseriöst beemwee |
|
| kan vi inte ha en e30 tic treff eller nått sånt? det är ju vinter men ändå. nu lever min igen i alla fall kommpelt ligger på runt 7,5 8 så det borde bli bra. ha det fint... | |
|
en liten träff vore ju inte fel.utbyta lite ider eller bara träffas för att snacka lite skit.. kan ju va ganska kul att veta vad det är för knas bollar som tvingar sina BMWs äta luft.. |
|
| E30tk: jo det verkar ve en bra ide tycker jag med. det är inte dumt alls.. | |
|
jag kommer..men tyvärr inte me bmwn. va sägs om fredag på vme ca 10 tiden beemwee |
|
|
ursäkta om jag spårar ur ämnet lite grand :) men är det nån som känner till den här bmw M535 Tubro ? Länk ska åkaq o köpa den nu i dagarna o vill gärna höra om det är nåt ni vet om den i E-tuna trakten känner nån förra ägaren som byggt turbon osv.. ? ni får gärna maila mig på zacka@bredband.net |
|
|
tyvärr har aldrig hört eller sett den bilen beemwee |
|
|
En träff vore coolt ! :).. Vet ej om ja kan på fredag, men om ja kan så kommer ja va där ;).. men inte med bmw´n då den står i molekyler =) Mvh Emil |
|
|
calibramannen: ingen jag känner till häller. Vorre kul med en litten tillställning på vme på kvällen.. det är ju sjukt ingenen som har en bmw som funkar på vintern? :) min kanske rullar då fast utan turbo :( hoppa det kommer 1 bmw i all fall :) |
|
| till sommaren lär man väl komma o göra nattliga besök håller på och sätter ihop en potent 325 med runt 500hk och under 1000 kilo bil borde gå att tvåla till nån på kjula rakan hehe | |
| tl recond: det låtter inte dumt alls det där. bor du med här i E-tuna? det bor visst inte bara idioter i stan :).. vad kommer du ha för något i den? | |
| jag bor i vagnhärad men det är rätt nära e tuna och evenemangen värkar rätt bra där så det är värt att åka en bit.motor 2,7 liter, gt42 turbo ,prospark ,portad topp mm | |
|
kom till eskilstuna/vme/kjula nu på helgerna då lär ni möta en o annan fnittrande beemer.. beemwee |
|
| om du startar din någon gång bara.. ;) | |
|
f**n viket tjat o gnat hehe! en kommer garanterat inom 2 veckor beemwee |
|
| HAHA förra helgen skulle du ha ihop den till nu i fredags ;) | |
| vore kul att åka upp och träffa lite likasinnade däruppe i e-tuna nån gång....jag bor i nyköping... | |
|
joo f**n kom o rita lite i e-tuna beemwee |
|
| japp vore kul,men det vore ännu roligare att åka upp om man visste att det hände nåt eller att det skulle vara mycke bmws ( andra fräna bilar också iofs) ute på gatorna,känns ju trist och chansa på att bara åka upp. | |
|
det e ju bara att skriva om nån i e tuna vet nåt speciellt som händer. det e ju nåt varje helg:) beemwee |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.