|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
RafkoM3 |
Jag fick lænken av han killen på PM, och då var det visst den krockade GT som hade konstiga fælgar osv.. Tur *puhhH* Länk Länk |
|
Skönt! Då är det bara att gratulera till en väldigt billig GT!! :)) Jens |
|
|
Rafko: De var du som slog till alltså? BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
RafkoM3 |
Kalle: Japp, Rafko ør ægare till GT nu Den som var jætterisig hade regnummer SGT 970 MIN har reg nummer SEA.... Denna var faktiskt fin, førutom några små saker som ska fixas till Länk Länk |
|
GRATTIS! Hoppas man får se den på stadens gator...och att den bevaras original utan fläkt ;) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
RafkoM3 |
Jodå, den kommer gå på Malmøs gator... Den är i bra skick faktiskt, några småsaker bara! Ska byta en packbox, hardyskiva och gøra en ordentligt service i M3 garaget ;) Angående fläkt, så skonar jag nog den från det, æven om jag e sugen på kasta in S50 turbomotorn... Länk Länk |
|
grattis min lilla rafko ska bli gott att få köra din gt lite då och då Hälsningar du vet vem ???? puss puss |
|
RafkoM3 |
Hej baby James! Rafko jobbar fortfarande :( Trøtt som fan, tur att man kør hem i GT ;) Länk Länk |
|
Jag hade en M3 GT med reg.nr. SEA... kan det vara min gamla som du har??? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.