|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Helga (funkar det med nåt annat än ett tyskt namn?), och klart att det ska vara ett tjejnamn: hon vill inte göra allt som jag tycker att hon ska göra och hon skriker lite före det händer nåt... ;-) | |
| Hona, 10 år, Doris var namnet... | |
|
"Bumse lumsen" eller "stackars krake" brukar jag kalla pärlan. Jag tror det är en han. Han är lite för smäcker och vacker för att vara av hankön egentligen, men det är en han, har jag bestämt. /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;) |
|
|
Racern, så det måste vara en kille =) ///Egget Länk |
|
|
Namn vete tusan! Ser bra ut, är trevlig att umgås med, len i gången, dricker måttligt, vill ha fina pjuck (fälgar), får lystna blickar på stan, kostar mycket i drift..... måste vara en hona! ;o) Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Många trevliga/roliga svar. Själv e ja fortfarande kluven, vill tänka/se på henne som en hon men umgås med honom som en han. Med UGO på reg skylten ligger Hugo nära till hands men vem f*n vill kalla sin Beemer för Hugo ? Fler svar tack ! // CB. Aldrig mer färre än sex cylindrar ! |
|
|
Hehehe, roliga svar ja! Ja just det, hvem f* vil kalle sin bmw for Hugo altså.. :) Forstår at Johan B definerer bilen som en hona etter et slikt (wendtan, les "sådan") resonnement. |
|
| Bilen är en definitivt hon, jag har en också en gammal Saab som heter Solweig och min B3:a heter Liz | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Bettan då ? "gammal bettan hon är säker hon"...;) |
|
Bettan hette min fästmös Citroen BX! Bästa namnet jag har hört är min barndomskamrats pappas dåvarande andrabil, en halvrisig beige Volvo Amazon-kombi: Hulda! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Bmw=Claudia MB=Marlene Porsche=Hanelore Audi=Greta Ford=Barbara Opel=Helga (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
Man skulle haft OMA som reg.nummer... (det stavas väl så på tyska?) |
|
| Måste lära känne den först, och lära mej tygla den, namnet ska komma naturligt...lutar mot en hon | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.