AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.842

Han elle Hon. Namn eller inte ?

Sida 1 av 2
Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
Tjena !
Lite nyfiken på vad ni kallar era bilar.
Först å främst Han eller Hon (själv e ja osäker men lutar åt hon). Namn eller inte ? Har inget bra till min kärra men Askens Krutis........... (regerar)... det ska nog va nått lite extra innan man "döper" sin bil eller vad säger ni?

Aldrig mer färre än sex cylindrar !
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
min är en "hane vid Namn: Bumsen.... o ja jag vet vad det betyder på tyska...
D-diddy
min är givetvis en freulein vid namn Berit. (Inte skulle jag ha sån entusiasm till att köra henne hårt om hon vore en han och hetat Bengt eller något...)
David
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
Hinken har ja döpt min till, fråga mej inte varför...
Har bara blivit så...

//Cosmos
Vadå Väghållning??
Hehe, så länge som jag har ett halvdassigt avgassystem inklusive läcka någonstans vid katten är det en "han"... Så fort det är fixat och bilen spinner som en katt igen, då övergår det nog till en "hon", som den förra...

Huu, lite äckligt med "transa"-bilar :)

// Björn Eriksson
530IA-93
Hehe kul inlägg!! Min heter Nalle...

(BMW EN BIL ATT TRIVAS I)

Mvh Hoffe
Visa användare
1.528
Morten M
HARTGE M3 CSL (H30) 2003
323 Ci -00
Min bil er definitivt en han. Som en han-katt. Bilen er kamerat.
Visa användare
1.528
Morten M
HARTGE M3 CSL (H30) 2003
323 Ci -00
Hmm.. jeg og bilen hører til sammen, bilen er en "del" av meg. Men hvorfor skal alle betegne den som "hon"? Er det flickvenn? Tøffe maskuline biler assosierer jeg ikke med ho-kjønn.
Morten M:
Jag kan fårstå ditt tankesätt men för mig är hon en hona som jag vill göra allt med,*Ler*

(Fråga först och du får många svar.)
_______
Länk
ursäkta mina stavfel, jag vet att det heter förstå.för mycket vit cocacola i kväll.

(Fråga först och du får många svar.)
_______
Länk
lo
75
loboz
316 M40B18 -90
Urq
GTI 16v
självklart en hon,heter kristina lugn
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Ja säger som nån här på forumet säger... "My bimmer is my mistress" Det förklarar väl saken! Namn har hon inte.. men morrar gör hon!
Helt klart en "hon" och namnet är "Slampan"! Med korta kjolar och syndig utstrålning så kan det inte bli annat... sen börjar reg-numret på SLA också :)

Jens
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Det måste nog nästan vara en han. För det är ju bästa polaren som man hänger med överallt. =) Och det kan ju knappast vara en "flickvän", för "han" varken gnäller eller bråkar på mig. *hehe*
Namn vet jag nog inte, kaller han oftast för Bayerishen.
Men min vinterbil fick snabbt ett namn. Det är en Subaru Station från -86. Namnet blev Sur-Arne p g a den TOTALA avsaknaden av allt vad effekt heter. Bayerishen går ju fortare på tomgång...

MVH Morgan.

Min 320 var en hon! =( Fan va ja saknar henne... Vi kallade henne för Peggen :) Iofs inte ett tjej namn, men skit samma =) På nått sätt kom ja å mina polare fram till namnet via regskylten :) Hon hade känslor också faktiskt... Hoppas man får träffa sin pärla igen ngngång =)

Mvh Tobbe
Visa användare
1.465
ChristianF
Alpina B3 Touring-96 Nr:10
325iT -07
Hmm. Just nu är den bara ett helvete, verkstad.

Annars är nog en Han eller Den....

Min bil är varken en hane elelr en hona.... den är ett MONSTER!

Ett monster som bara vrålar när man behandlar det på rätt sätt.

That´s why it´s a MEAN MACHINE!

---
Mvh.
Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!"
www.robban.org - Snart färdig!
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Min heter PAM! Det är nämligen reg.nummret!

Det var flera som kommenterade det i England i somras.

Whoho, Stavros! Bara lite vit eltejp till att dölja siffrorna, sen har du ju stans grymmaste personliga plåt, hahaha =)

// Björn Eriksson
min 316 är en hon, kallar henne för smulan för man vet aldrig vad hon kan få för sig för tok-il, hon är lite småfet också med sänksats 30/30, sina 15" och originalkjolar :). hon vill gärna ha en lugn uppvärmning annars proteterar hon då hon är varm i form av utebliven effekt osv (tjurig)

"Även en 316 kan man ha kul med vintertid"
Gold
Bumse lumsen kallar jag min :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.