|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag har samma problem. Det fungerar inte alls - har gjort minst 20 försökmed olika lösenord. Får hela tiden svaret:"Avändarnamn okänt eller lösenord redan upptaget". Jag har hela tiden varit noga med germena/versaler på "Kennung/Identification" samt att få till 6 bokstäver och en siffra - precis som det står mailet från ASAP. Hjälp!!!!!!! ChristerG525 |
|
| Gör en Reply på majlen och berätta problemet för Brigitte | |
|
En anledning till varför det kanske är problem med inloggningen är att på det mail man får från Birgitte, där Kennung xxxxxxx faramgår så finns länken till inloggningen nere i vänstgra hörnet på mailen "ASAP". klicka där och gör inloggning och fyll i ert eget lösenord /påhittat/. Därefter kan man logga in på portalen. En registrering måste alltså göras först. Men det kanske ni visste redan... Vänligen Tommy NoFear |
|
|
Hej! Nu fungerar det, trots att datorn inte med ett endaste litet meddelande bekräftade att registreringen av lösenord var OK - ni andra med problem skall kanske försöka att logga in med det lösenord som ni försökte registrera först. Jag fick också bara felmeddelanden vid mina registreringsförsök. Men nu till nästa problem - hur kommer hamannBMW åt hela ETK:n? När jag loggar in får jag bara fram till och med E28. ChristerG525 |
|
|
Hele ETK:n fylder ca. 685MB Oinstallerat. Jeg har INTE min ETK fron det ställe alle i andre leter på. Länk Länk |
|
|
Har fått lösen o kommit in på sidan dock det finns inget för E34 där. Finns det någon ETK för E34 på nätet? Mackan |
|
|
Jag söker också detta. Finns det på nätet? |
|
|
ALT software finns på nätet...problemet är, det er olagligt at downloade :| Länk Länk |
|
|
*Ja visst men det är det ju mkt som är.....Tex. att fiffla med lägenhetsaffärer som skandiabossarna MFL. Jag känner mig inte moraliskt "dålig" bara för att jag försöker komma undan dyyra verkstadsräkningar genom att själv försöka göra så mkt som möjligt själv på min egen bil. Gör NI andra det? Känner Ni att det är viktigt att betala en stor del av Er inkomst till BMWkoncernen? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.