|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Här Länk | |
|
Alle entusiaster har vel den kompletta ETK til alle BMW, fron E28 till dom nya modeller i 2002 ;) Länk |
|
|
Jag vill ha tag i den fullständiga ETK:n. Men jag har inte fått tag i den än. MVH Morgan. |
|
|
Carimp: Varför fixar du inte ett password och user name i hemsidan (länken ovan) så har du tillgång till hela ETK:n på internet? Då har du ju inte så bråttomt att fixa din egen RTK CD-rom! Per L |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Ja lösenord där skulle inte sitta så dumt ;-) /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
Go hit Länk och registrera dig. Om några dagar får du en mail med ett användarnamn (kennung). Tryck på ASAP för att initiera registreringen. Du får välja ditt eget lösenord!!!!!!! Gå dit igen, och loga in dig med ditt username&password. Ange bilens VIN för att gå vidare. Här har du en repbok till alla dina 3or Länk Mvh |
|
|
Adelante! Vad ska man göra om man inte får fram något efter man tryckt på ASAP? Får bara fram en tom sida som sedan övergår till "Åtgärden avbröts"! |
|
|
Så hittar man den komplette ETK på alle modeller incl. pris et annat ställe. Så behövs du heller inte väre online når du skal bruka den. Min 2003 version funker skitbra ;) Länk |
|
|
Braxen: du har antagligen dina säkerhets-inställningar på för hög nivå, måste sänka mina till "medium-low" för att det skulle hända nåt... \\ kajje |
|
|
kajje! Funkar inte oavsett vilka säkerhetsinställningar jag har =( |
|
|
Funkar inte för mig heller. MVH Morgan. |
|
|
Braxen: Problemet beror troligen på dina Explorerinställningar. Du måste tillåta cookies bla Är du bakom en brandvägg? Försök från en annan dator. Fråga dina barn, om några.... skojar.... |
|
|
Adelante! Nu funkar det, men jag var tvungen att registrera mig igen, för fjärde gången =/ |
|
|
Braxen: Go go go För resten, är du den Brassen? Länk Bor du i Lpg? |
|
| Det blev fel på slutet, jag menar Lkp | |
|
Bor i Norrköping, och är inte Brassen. |
|
|
Har försökt typ 25 ggr nu, det jag får upp är: Användarnamnet okänt eller lösenordet redan upptaget... Vad gör jag för fel??? *BAWORAK* |
|
| använder du minst 6 bokstäver samt en siffra i lösenordet ? | |
|
Japp har prövat hurt många olika varianter som hellst... *BAWORAK* |
|
|
SvanteE: Du använder väll som username det Kennung du fick från Brigitte? Annars, gör som Braxen, registrera dig en gång till |
|
|
Ja det gör jag, två bosktäver o sedan ngra siffror. Klickar sedan i mailet på ASAP kommer till en sida med svensk text, fyller Kennungen och försöker sedan två ggr skriva i ett lösenord. Går inte alls... *BAWORAK* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.