|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
jocker18@home.se |
bmw-beroende. jag måste ju fixa fram pengar bara :/ har inte dom kontant sådär bara :/ ska kolla lite. svintoleffe har ett bra erbjudande på en hel bil för samma pris nämligen! BmW - enjoy! |
jocker18@home.se |
bmw-beroende, det är intressant, har skett en missuppfattning här. vart bor du? BmW - enjoy! |
|
LE-jetronic 1984- 1988 320i LE-jetronic 198?- 1986 323i Motronic 1988- 1991 320i Motronic 1985- 1991 325i toppen passar nog från vilken som helst av sexorna M20 altså. om du tar av en nyare så ta insprutningen också... om det inte är electronisk i din..?? BmwBasti |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
jocker: Växjö /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
jocker18@home.se |
bmw-beroende: du garanterar att den är fräsch osv? kan jag få ett telenummer tro? jag tar den säkert om det verkar okej. s-maid: det vore bra om alla passade, lättare att leta då. MEN, jag har väl ändå k-jet på min, dvs mekanisk? om jag ska ha ett nyare sprut så innebär det ju kabeldragning m.m? vill helst slippa det :) BmW - enjoy! |
svintoleffe |
s_maid Det finns ingen 325 år 85, första 325 kom 86 och det är en import, den har motronic. MVH Leffe |
oktanoholic |
Hej! Jag har en hel motor till 323 från 82 liggandes till salu + andra delar till e21..lite smått och gott mvh Jocke |
jocker18@home.se |
tjenare. mja, jag ska fixa dom jag har e tänkt. tack ändå BmW - enjoy! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.