|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
\\\M 325i ZENDER/// |
d jag länka passar e36,e46,e39 bara typ...men man kan bygga. |
\\\M 325i ZENDER/// |
har du fått dom? mvh |
|
Jag ska testa dom på både e36 och e39. Kan hända att man får bygga om lite, men målet är att ha orginalringarna med rätt fiberoptik så ljusspridningen blir bra, även om man skulle bygga med dioder. De som byggt in dioder i orginalringarna rekommenderar 5mm vita dioder med en styrka på knappt 7000 mcd. Polerade hål och dioden fäst med klar silikon. Men man hoppas de passar! Tar nog ett tag till innan ringarna kommer för dom skulle sy M-mattor till mig också. Fire_Blade |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
ok,hoppas d blir bra:) DU MÅSTE skriva när du får dom:) |
\\\M 325i ZENDER/// |
Nu ska jag beställa;) hur gör jag? kan inte tyska?hur betala? tacksam för vägledning |
|
Till M 325i ZENDER! Gå in på hemsidan (www.sanituning.de) och registrera dig som kund. Tror du klarar det utan tyskakunskaper. Gör sen din beställning i webshoppen. De kommer senare skicka dig ett mail där de bekräftar din beställning samt anger din totala ordersumma inklusive frakt. Du får även BIC och IBAN så du kan överföra pengarna. Har du datorbanken brukar det vara kostnadsfritt att överföra inom EU, annars kostar det 40-50kr om du går till banken. Annars kan du alltid skicka ett mail på engelska (sanituning@aol.com). Fire_Blade |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
Fire_Blade det gick me lite om å men....fatta inte riktigt d me 11euro lr 7euro? vet du vad d menade?hursom gick beställningen:) |
\\\M 325i ZENDER/// |
Sorry glömde: fick order bekräftelse men vad göra nu?har internet bank. kan jag ringa dej för vidare dummma frågor? |
|
Du har nog fått 2-3 mail: ett välkomstmail som ny kund, samt ett ordererkännande. Kanske ett där det står att ordern är under bearbetning - pga frakten till Sverige. Alla autogenererade och på tyska! Kostnaderna 7 eller 11 Euro är de tyska frakt o postförskotten så glömm dessa. Vänta tills du får ett personligt mail på engelska. Där står klart och tydligt frakten och totalkostnaden samt hur du ska betala. Kanske du får vänta tills imorgon måndag innan detta kommer. Behöver du då fortfarande hjälp så mailar jag dig mitt nummer. Fire_Blade |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
tack...fick mailet nu på eng.ska flytta över imorn. |
Dark Rider |
håller på å beställer men när jag ska trycka på vidare så kommer det upp en ruta som det står följande på: "Notwendige Angaben fehlen! Bitte richtig ausfullen. *Bitte wählen sie ein Bezahlungsart fur ihre bestellung." Vad menas med det? Fattar ingenting av tyska så jag är helt ställd! |
Dark Rider |
glömde skriva att jag är på den sida som det står det där om tyska fraktkostnaderna som man kan klicka i.(har inte klickat i någon av dessa!) |
Dark Rider |
kom igen nu 325zender eller fireblade snälla hjälp mej nu ni som ha beställt..har kört fast totalt i beställningen! Tack på förhand |
\\\M 325i ZENDER/// |
dark raider...tyvärr fattar jag lika illa som dej tyska..F-blade kan...skicka mail till honom,kanske han inte e ofta inne här? vh |
|
Verkar som att du inte fyllt i riktigt... Det som är fel är att du inte fyllt i ett giltigt betalningssätt... Har inte själv sett sidan... men av den lilla Tyska som jag kommer ihåg så verkar det vara ditt problem ! Lycka till ! /Jake |
|
Dark Rider |
hmm...trodde nästan de oxå men ja fattarinte vart man väljer betalningsätt.Lite svårt för du kanske när du ej sett sidan ;) |
Dark Rider |
ok...vajsing igen den här gången undrar jag om de är nån som beställt ringaran och betalat på posten eller banken...hur gör man å vad skriver man? |
|
har ni testat ringarna man måste väll ha en speciell kabel vart fick ni tag på den |
|
Dark Rider |
ja de följer ju med en fiberoptikkabel! |
|
hur många ringar e de i detta paketet och ingår allt så de e bara att montera de på bilen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.