|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Tjaba! Jag är lite sugen på att skaffa dessa "halo ringar" som realcar säljer för 1288 eller något liknande, är det någon som har erfarenhet av dessa ringar? Serdet ut som angeleyes elelr är det bara skräp?! MVH | |
|
Har för mig att det står i en annan tråd, ringarna i sig ska väl vara bra, men dioderna ska vara sämre.. men, du kan ju kanske trycka i ett par australienska dioder så kan jag tänka mig att dom funkar bra..! --- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
sök på forumet... har hört att "realcars" ringar är värdelösa!! Diesel-räsern |
|
|
Finns orginal ringarna att köpa löst på bmw ? Min bil: Länk |
|
| Okey... Ska söka lite här och var... Jag tror jag också läst nånstans att dem e värdelösa, men ville bara ha bekräftelse... Tack för tipsen ändå. Vaddå australienska ringar? Va e det ? | |
|
Näe, menade inte ringarna.. dioder från australien har det pratats en hel del om i samband med ringarna.. Så, köpa ringar från realcar o dioder därifrån.. så jag menade. ;) --- .. vassast på ön ;) Länk |
|
Dark Rider |
realcars är inge bra en kompis köpte hem först blå men dom lyste inget sen köpte han ljusa men dom va oxå värdelösa..han skickade tebax grejerna men fick vänta över 2 mån på pengarna!! |
| Värdelöst ju.... Tack för tipsen, ska nog satsa på riktiga xenon med angeleyes lika bra det. Men realcar har ju öppnat en butik i stockholm, så nu är det ju lite bekvämare att lämna tilbaka & handla därifrån. Med tanke på att få pengar tillbaka osv. | |
Dark Rider |
de e sant men inte om man bor i stora norr =) |
|
har dessa ringar från realcar. blå dioder - dom lyser ingenting alls när det är ljust ute tyvärr. dock ganska ok när det är mörkt! köpte dom i påskas på elmia, o redan har 2 dioder lämnat in.. =( fästanordningen på dessa var inte heller något vidare bra, någon dubbelhäftande tejp som lossnade innan jag hann montera ihop lyktorna igen! vilket löste sig med 2komponents epoxylim.. detta kommer dock o ställa till det nu när jag måste riva ner o byta dioder.. ///danne |
|
Dark Rider |
kan du kanske fixa bilder å visa alla hur det lyser på kvällen? =) |
|
jag har bilder. men ingenstans o lägga upp dom =( ///danne |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
MD: vi kan ev beställa tillsammans från tyskland(ska vara billiga å mkt bra).....jag vill inte beställa själv,så vi kan beställa tillsammans? |
\\\M 325i ZENDER/// |
Länk du kan maila på: meisam_80@hotmail.com |
Dark Rider |
hur gåre grabbar...ha ni beställt från tyskland? Jag å en kompis hade tänkt sambeställa men skulle va kul å höra om de å bra kvalite. |
|
Beställde i fredags av Sascha på Sanituning. Enligt honom är det orginal angel-eyes som sitter på facelift-strålkastarna. Tyvärr går dessa inte att beställa av BMW i Sverige. Beställde även lite annat som gjorde att det tar någon vecka innan jag har dom. Om ingen lämnat något utlåtande innan mina är på plats, ska jag göra det och ta lite bilder. Fire_Blade |
|
Dark Rider |
låter som att de ska va bra kvalite på dom om jag förstår du rätt! Jamen då väntar jag å hör vad du tycker om dom! Föresten vad kostade frakten? |
\\\M 325i ZENDER/// |
ja....ingen ville beställa med mej så jag avaktade.....berätta gärna som nån sa hur mkt frakt samt hur svårt d va att montera? mvh |
|
150kr, men det var med en hel del annat också. En kompis beställde för ett tag sedan emblem och den frakten var på 45kr. Gissar på att frakten på enbart angel-eyes kan ligga på max 100kr - överkommligt! Fire_Blade |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
Fire_Blade tänkte du sätta dom på din e36a? vet nån hur svårt d på en e46 att montera? |
|
Någon som vet om det funkar att sätta dem på en M coupé? M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.