|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
| Skulle va trevligt och kolla upp hur många som bor kring trakterna av malmö / Skåne.... ??! | |
|
Genarp Vit utanpå och röd inuti |
|
|
MÅNGA! I April i år anordnade jag en träff i Malmö, då dök runt 70-80 bilar upp! Senast i lördags ordnade jag träff, då var vi runt 20 bilar. Mvh, Kalle Hansen ___ Länk |
|
|
80 bilar, å herre jävlar !!! ja fan då blir de en BMW !!! kul när folk delar sina intressen !!! äääälskar träffar ! |
|
530IA-93 |
Staffanstorp (BMW EN BIL ATT TRIVAS I) Mvh Hoffe |
|
Det finns redan en tråd som tar upp detta: Länk BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Kalle: Du är duktig du som annordnar stora träffar :) BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Nu fick jag väldigt dåligt samvete!!!! Wendtan här ovan var givetvis OCKSÅ med och annordnade den stora träffen vi hade i April. Är inte likt mig att sno åt mig äran, hoppas du ursäktar Mathias! Mvh, Kalle Hansen ___ Länk |
|
|
Kalle: Självklart! Stämmer att de inte alls är likt dig, därför min subtila hint :) BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Löddeköpinge/Barsebäck Jag kör en bmw utan oljetråg ;) |
|
Oakman |
Lund // Olof (Ja jag känner till sökfunktionen) |
|
Testar att skriva ett inlägg med mitt nya användarnamn. (fritt fram för moderator att ta bort senare om så önskas) -------------- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Kävlinge ;) |
|
Lund ==== The driving Dutchman Länk |
|
|
Lund glömde jag att nämna ovan BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
alla ni som bor här nere i krokarna, misa inte vår lite annorlunda träff den 8 november! läs mer här: Länk www.bimmer.nu sidan för Bmwtokar! |
|
|
Hörby bor jag i. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
"Jotta" |
Själv bor man i helsingborg....men för tillfället åker man en slaskig Mercedes...o det vill man inte rulla in på en Bmw träff... If you want real Power...The choise is MPower... |
|
En till från Hörby!!! MVH Kjelle |
|
| Malmö här ! | |
| Malmo, men for tillfallet Australien! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.