|
Sida 3 av 11
|
|
|---|---|
|
Jag med :) Länk |
|
| Sådär ja , nu har jag oxå sagt vad jag tycker. | |
-BeeMWe- |
Varför döpte man inte om sig till BMV Power istället... Det vore mer rebelliskt och fortfarande har namnet något med sajten att göra. Sedan säljer de något i shopen som har en förkortning BMV och så var allt vattentätt. Jag ska ut och rubba bilen med lite AutoPower nu tror jag... Låter som något sådant iaf. |
| nu har jag oxå skickat! | |
| Har också skickat! | |
|
-BeeMWee-: Ja autopower klingar inte lika gott =( Men högdjuren/juristerna hos BMW AG måste ju också jobba för brödfödan. Synd bara att dom lägger krutet på att irritera sina egna konsumenter och eldsjälar, var ligger logiken i det? Har också skickat en hälsning till BMW btw.. |
|
|
Har även jag skickat! |
|
|
Jag med! |
|
|
Jag med! Länk |
|
|
Jag har skrivit med... Ifråga satte specifikt det med reservdelar.. jag får ju inte mera förtroende nu för BMW AG.. så jag köper inte en pinal til lpå BMW.. anser mig verkligne inte ska göra det heller då BMW vänder ryggen till ens största informationskälla!!! Länk Länk |
|
|
Mycket upprörande, jag ger naturligtvis mitt bidrag; --- CUT --- Hej, Skriver till er ang. siten www.bmwpower.nu. Ytters beklagligt att BMW AG beslutat sig för att stypa Sveriges största BMW-site. BMWPower har definitivt agerat katalysator för både begagnat och nybilsmarknaden för BMW i Sverige under dom senaster åren samt gett marknaden och entusiaster ett större intresse och en större förståelse för märket BMW. Och vem har det gangat? BMW såklart! Koncentrera er på konkurenter, inte på allierade. Låt BMWPower leva vidare och låt era inkomstkällor ha en samlingsplats i etern! Mvh, Tobias Lindgren, för övrigt nöjd BMW-ägare i Uppsala. --- CUT --- /eFx |
|
|
Mail skickat till BMW! =) Hans Olof BMWCS #5381 |
|
Zippe72 |
skickat:- En gång BMW- alltid BMW |
|
Jag har sänt följande "Jag är mycket upprörd av BMW AG beslut att tvinga BMWpower.nu att byta namn. Tycker att det är fel sätt att hantera era mest hängivna kunder. Sajten är en tempel för oss med religion BMW. Ingen annan sajt i Europa engagerar så många människor dagligen ( 13000 registrerade Användare med 11 miljoner inlägg i ämnet BMW) . Ni borde istället vara stolta att vi finns och vill associeras med er ." ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Nu har jag gjort min insats! Mvh, Kalle Hansen ___ Länk |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Ja, det är ytters prikärt... Jag har dragit mitt står till staken, och ska via min kontakter på BMW ifråga sätta detta.. "Hej BMW Jag skriver till Er för att uttrycka min besvikelse ang. det beslut som BMW AG tagit I frågan om saiten www.bmwpower.nu . Jag har själv varit BMW galen sedan 1990, och har i 11 år arrangerar Sveriges näst största BMW träff , Gävle träffen (Länk . Jag förespråkar BMW överallt där jag kommer. På mitt föra jobba åket inte många BMW, idag åkte massor med BMW. BMW behöver eldsjälar som tycker om märket och gör reklam underifrån. BMWPower är en sådan sait, tips och trix utbyts mm. Vilket så kommer fortsätta. Men varför tvinga byta namn ? Och varför nu efter 7 år ? Mvh Jörgen Johansson Ägt 15st BMW sedan 1990. " |
|
Någon som fått något svar från BMW? Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Detta är saxat ifrån bmwm5.com: "The Unofficial BMW M5 Homepage recognizes that "BMW", "BMW M5 ", the roundel and various model numbers are registered trademarks of BMW AG. These terms are used for identification purposes only. The Unofficial BMW M5 Homepage is not affiliated in any way with BMW AG." Tydligen så visar dem med detta att sidan inte har något med BMW AG att göra. Borde inte det fungera? eftersom sidan fortfarande har benämningen www.bmwm5.com som sin adress... Någon duktig som kan förklara hur det fungerar med varumärken mm... |
|
|
Skickat ///Jesper |
|
|
Sagt o gjort ___ BMW CS #5221 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.