|
Sida 1 av 11
|
|
|---|---|
|
Att tvinga BMWPower byta namn var ju verkligen skitstil!! Att tacka nej till så mycket gratis reklam och ta avstånd från sina kunder verkar ju idiotiskt!! Jag tycker vi skulle upplysa BMW vad vi tycker om deras beslut. Öppna länken och skriv vänligt vad ni tycker om BMWs beslut!! Länk mvh Kristian | |
|
Bra initiativ! Har skickat en sur påpekan!! Hoppas alla följer Tipsarens idé! Två bilar är fler än en.. |
|
|
Någon som fixar en protestlista som man kan skriva under på? Gött att köra BMW BMWCS #05472 Länk |
|
|
baggen: Öppna länken i första tråden och skriv där!! Två bilar är fler än en.. |
|
| japp har skrivit och ifrågasatt deras beslut ;-) | |
|
Nu har jag också skrivit och beklagat,man kan ju alltid hoppas att dom lyssnar på oss konsumenter. Det är ju ändå vi som kör deras produkter. |
|
|
Skickat mail till BMW Sverige enligt nedan. Hej! Har alltid uppfattat BMW som en mycket angenäm samarbetspartner i bilaffärer. Bra service, rimliga reservdelspriser och trevlig personal. Det har aldrig varit något krångel eller liknande och alla affärer jag gjort med er har nära nog alltid varit till nöjes. Tilläggas bör nog att jag så gott som alltid köper BMW Original-delar och -tillbehör när jag köper något till mina bilar. Allt detta har de senaste dagarna ställts på ända. Vad är detta för fasoner? Att stämma en helt oberoende, entusiastdriven hyllningssida till märket för varumärkesintrång? Om du frågar mig vad detta är så är det att skjuta sig själv i foten. I princip varenda BMW-entusiast i Sverige är mer eller mindre regelbundet inne på www.bmwpower.nu och förkovrar sig, ställer frågor, letar upp svar, eller gör i princip vad som helst som har med märket BMW att göra. Tycker Ni att det är negativt att det finns entusiaster som samlas på ett ställe och utbyter erfarenheter, anordnar träffar och dessutom gör allt detta som en hyllning till bilmärket BMW? Upprörd hälsning, Claes Haglund Sviken BMW-entusiast |
|
|
Done! Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
jag har också skrivit nu!! Länk |
|
|
Har oxå skickat // Bengt |
|
|
Har också skickat! Använde Haglunds mail som mall, hoppas det var OK att göra så Haglund! |
|
|
Vad trött man blir på sådant här sandlådebetende från BMW:s sida... Hoppas de skärper sig. "To say no to BMW, is to say no to life." |
|
|
Såja, nu har de utförligt fått veta vad jag tycker.. mvh Robban |
|
|
patand: Inga problem. :) |
|
|
Har också skrivit och beklagat. Det är ju rent ut sagt förjävligt. Kan bara säga att mitt förtroende för BMW har fått sig en rejäl törn. Suck :-( /Wengen |
|
|
Skickat... Detta känns inte bra...säg att d är en mardröm! Mvh Jimmy |
|
Axel |
Hur kan bygga så fantastiska bilar och på sammagång vara så trångsynta,har också skrivit min åsikt. MVH Axel Bromsen är fartens värsta fiende. |
| Jepp... | |
| Så,då var det fixat | |
|
Nu har jag också skrivit. Helt enormt j-vla sanslöst att dom biter sig själv i (!) såhär. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Har också skrivit och meddelat min åsikt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.