|
Sida 7 av 9
|
|
|---|---|
|
AutoPower.se är väl inte så dåligt, dock så visar det ju inte att det är en BMW sida. BimmerPower.nu hade väl varit det optimala enligt mig. För mig komemr dock siten alltid heta BMWPower när jag pratar om den. Även de dekaler + skylthållare jag har på M3:an komemr få sitta kvar. En gång BMWPower alltid BMWPower. Nu får man väl hur mycekt som helst för en BMWPower.nu skylthållare snart.. =) Keep up the good work, BMWPOWER Crew... ;) |
|
| Bimmerpower hade varit klockrent. Inte en chans att de skulle kunna säga till ngt om Bimmer. | |
-Daniel- |
helt klart korkat av bmw att tvinga sidan att byta namn men att det är varumäkesintrång är det väl inget tvivel om solklart att bmwpower snyltar på ett namn bmw har slängt ut en massa pengar för att bygga upp om dom vill tvinga siten att byta namn så har som väl rätt att göra det dom har nog spenderat hutlösa pengar genom åren för att bygga varumärket BMW så det är väl helt upp till bmw hur dom vill göra hur korkat vi (mig inräknad) tycker att det är |
| Jag menar BMWpower bygger vidare det BMW redan har byggt (och forfarande bygger).... | |
|
Bayrischepower.se ?? Länk |
|
| Lägg om lite bokstäver tex bwmPOWER så e det ju nästan som det gamla namnet å man känner igen sig | |
|
Jag måste hålla med er om att sajtnamn med bimmer är optimalt ; ) Där har dom inget att hämta... Sen hoppas jag att alla inser att Autopower ÄR det nya namnet på denna sajt oavsett vi vi tycker. Även om vi alla tycker det är slag under bältet så handlar det troligtvis om att hålla en rak linje gällande sitt varumärke. Samma process har skett på många andra områden, att Audi inte ställer till liv om tex Nordicaudi tyder kanske på att Audi inte är ett så starkt varumärke heheheh..... JAG tycker vi slutar kasta paj på valet av namn, det lär inte hjälpa och som jag sagt förut spelar det egentligen så stor roll i längden? Att sajten skulle tappa besökare tror jag bara är kortsiktigt isåfall, vill man hitta detta gudaställe så gör man det oavsett namnet. Jag tror att valet av namn är tänkt att inte alls stöta sig med herrarna ûber der och att välja ett namn som tex bmVpower.nu lär inte vara speciellt uppskattat. Att starta omröstningar om förslag på nytt sajt namn känns lite som att fortfarande kämpa emot Öresundsbron..... om ni förstår vad jag menar.. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
|
tycker att Crew skulle ha underrättat oss FÖRE namnbytet så att alla användarna kunde ha enats om ett nytt passande namn istället för Autopower "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
-Daniel- |
tycker jag me men det kanske inte gick pga förhandlingarna me Bmw tycker inte namnet är nått bra men byta och flytta om lite bokstäver gör det bara mer svårstavat och obegripligt för nytt folk och provocerar ju bmw ännu mer men som det sagts i andra trådar tror inte namnet kommer att ändras nått mer dom har säkert haft nog problem me att sätta upp sidan på ny adress skapa nya mailadresser åt sig själva m.m |
|
bimmerpower = oseriøst, fjortis og harry. bayerischepower = for langt og svårskreven for mange. bmvpower og lignende kan settes i sammenheng med bmw-merket, det skal det INTE gjøre. bpower.nu tycker jeg om! "Auto til folket! Joho." |
|
| bpower.se är dessutom enklare att skriva. | |
|
I mitt tycke finns bara två alternativ: 1. BMWPower.nu (vilket verkar kört) 2. AutoPower.nu Bra val av Janne och Tommie, tycker jag. AutoPower låter bra och seriöst. Även om det kanske - som många säger - känns lite neutralt. Ett namn att bygga vidare kring, på lång sikt. På nåt sätt. |
|
|
Kanskje BMWAGpower.nu hadde vært noe? :))) Stormen legger seg nok stille ganske snart. |
|
|
pcdoktor: Audi är inte så dumma att de skulle ställa till liv:) Jaja nu slipper man besöka ngt annat forum iaf. Autopower vad är det? |
|
| Jag menade AutoPower.se så klart. :) | |
|
*** Varför alla dessa förslag på namn? Tror ni verkligen att autopower.nu kommer att byta (igen)?! Det nu valda namnet ger möjligheten att någon gång i framtiden ändra inriktningen från att bara bara en BMW-sajt till att behandla andra intressanta bilmärken (BMW får helt enkelt riskera att ligga som dom bäddat...). *** roadZter |
|
|
jag vill egentligen inte säga det, men mitt intresse för denna sidan har svalnat helt nu.. Länk |
|
| ChristianF - no offense, men VARFÖR??? | |
|
ChristianF: Nå overreagerer du. DanneZeta: Mener du at at gamle autopower.se skulle åpne opp for andre bilmerker? Det er det da alldeles ikke rom for! Det ville ha vært en krenkelse. ;( "All you need is BMW." |
|
|
Jag känner tvärt emot vad ChristianF känner.. Jag tar detta personligt och känner att: nu j**vlar ska vi kämpa!! Upp till kamp, Bröder och Systrar!! Två bilar är fler än en.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.