AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
22.403

När byter BMWPower namn?

Sida 1 av 9
Visa användare
412
ppeellee
BMW M6 -86
Är det nån som vet när de kommer att gå över till det nya namnet?

Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Dom verkar redan har gjort det. Autpower..låter som ett bilvax.
BMW AG har gjort det dom inte borde göra.
BMW AG (imperiet) krossa BMWPower (rebellerna)...vi som gillar bmw. Hur kan dom sänka sig så lågt på BMW AG ??
Visa användare
412
ppeellee
BMW M6 -86
Tycker det är väldigt lågt av dem att gå på en sån sak! Tycker synd om killarna på BMWPower, Vilket extrajobb de får.

Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Ett 7 år gammalt inarbetat namn som gynnar BMW märket i sig och alla ägare. Också kommer detta! Tvi säger jag bara :(
Håller med er! Va ska man nu göra av sin fina bmwpower.nu skylthållare? =( Aja... bilen e ju tillsalu, men iallafall =)
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Ja det också..alla souvenierar av alla slag.
Du fick till bra snygga bilder på din annons Tobias. Är du fotograf? :)
Visa användare
412
ppeellee
BMW M6 -86
Jag fattar inte vad de tror sig vinna på detta? Skulle vara överlyklig om nån ville göra gratis reklam för mitt varumärke.

th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
ja man har en del Dekaler och Prylar på sin bil.. med Märket på.. INTE fan ska jag ta av dem iaf.. *rebell som jag är*. Näe jag är skit sur... kommer inte besöka en BMW handlare på lääänge nu... och blir då inga orginal reservdelar nå mera inte.. Inte nrä dom krossar denna kanon sida.. AutoPower... nu med gråa nertonade höst färger och dystra miner.. fyyyy... näe.. man skulle haft sig en wirre pinne nu... och satt sig och skrivit brev till Det sura imperiet...

Sorgligt!

Länk

Länk
Fy fan va tråkigt! :(
Autopower fan, kan man inte ta nått bättre?

/Manray/
Hehe, tack Foppa! :) Nej ja e inte fotograf. Gillar bara att plåta älsklingen =) Har säkert 300bilder på henne *ler* Hoppas bara att hon får en bra nästa ägare. Det är sannerligen inte lätt att slita sig från henne =(

Mvh Tobbe
Visa användare
412
ppeellee
BMW M6 -86
I och för sig så spelar väl inte namnet så stor roll nu när sidan är så inarbetad men det är dålig stila v BMW!

//
169
///Majk
540iAT '96 Individual
"Diaper express"
Att BMW AG ens orka bekymra sig om en svensk site som heter BMWPower. Helt obegripligt, och knappast att den drar BMW AG i smutsen heller tvärtom.
Kan inte hjälpa det men gillar inte alls det nya namnet ... för anonymt, BMW Power sa att denna siten handlade om BMW och inget annat. Jag menar, AutoPower låter som en bilsite som inte alls är märkesinriktat. eh! ... inget fel på namnet som så alltså utan bara för intetsägande bara kunde lika gärna ha handlat om Saab eller tom Volvo eller en salig blandning bara. Finns det inget annat sätt man kan knyta upp ett namn som dessutom har anknytning till BMW?
Äsch, BMWPower var ju så bra ...

.::.::.::.::.::.::.::.
Min bil@Länk
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Dålig stil.. ja det var då namnet för det.. Jag som verklgien börjat gilla BMW och är föst vid deras bilar blir uppriktigt arg när de måste ta till sånna hära metoder.. hade väl kunnat gå att arbeta fram en bättre kompromiss än detta! AutoPower.. Vad i helsike har det med BMW att göra lixom?! Känns ingen anknytning och inte alls samma charm! trist....

Länk

Länk
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Håller med dig Majk. Den associerar inte till något märke alls och det stör mig mycket. Men det är väl BMW AG som bestämmer antar jag och får väl inte alls förknippas med BMW på något sätt alls. Jag skulle vilja veta av BMW AG på vilket sätt dom anser att namnet gör intrång på varumärket BMW.
Visa användare
412
ppeellee
BMW M6 -86
Skulle tro att det är kombinationen BMW-Power som stör mest.
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Har dom avundsjuks syndrom gentemot motorstarkare bilar så det måste gå ut över oss då eller?! eller tycker domdetta blitt en Tunar site för galna Turbomatningar.. eller?! bara resonerar lite våldsamt ;)

Länk

Länk
ts
2.039
tsaros
E60 M5 -07 Lci
Det lär ju tyvärr inte ha varigt oväntat att dom skulle hoppa på även bmwpower.
Sist var det väl Gustavs ( bmwm5.com) sida som fick byta namn och ett flertal innan den.

Min 528i Touring
Länk
//
169
///Majk
540iAT '96 Individual
"Diaper express"
Tobias 320i-94
OFF TOPIC ... way off topic ;)

Jäkligt sjysst bilden med den faddrande varvräknaren Tobias.
Gissa vad jag har som bakgrundsbild på min dator nu :P he he he ... Riktigt läcker bild!

.::.::.::.::.::.::.::.
Min bil@Länk
///Majk: Hehe :) Den har vart bakgrund på min dator för ett tag sen också :))) Har en del sådanna kort :) Kul att de uppskattas iallafall *ler*

Mvh Tobbe
Hmmm...

Länk
Länk

båda funkar ju :-/ Ska de ha så många sajter?

Sen finns det ju ett företag som heter AutoPower
Länk

Aja... Va trist iallafall!

Visa användare
412
ppeellee
BMW M6 -86
Hoppas att de kollat upp detta så de slipper byta namn ännu en gång.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.