|
Sida 6 av 9
|
|
|---|---|
|
Kalle Hansen:Väl talat. Fråga först och du får många svar. _______ Länk |
|
|
Får hålla med Kalle att de som driver siten ska ha all heder för sitt tålamod, vad vi läsare kan göra är att göra allt i vår makt för att sprida namnet till de som fortfarande inte hittat rätt i livet. |
|
|
Nostalgi: Länk gamla looken på forumet. /Wille |
|
|
Hej, jag äger följade Auto: Auto 740iA.... |
|
|
heheheh Ny bild 3okt- Länk |
|
|
Suck! Just när allt kändes så bra så kommer BMW, BMW av alla! och släpper en tung sten rakt i bröstet på mig! Det trodde jag aldrig om dom... Suck. Jag måste nog gå ut och låsa in bilen i garaget, slänga nyckeln i den djupaste av alla brunnar och försöka glömma detta mörka kapitel i mitt liv! :-( Det var trevligt att kalla sig BMW-ägare, men nu är man bara en simpel "Auto-ägare" |
|
|
Nu är det inte BMW som bytt namn utan BMWPower.nu Vad sidan än heter så kommer jag att fortsätta att besöka den. All heder till dem som arbetar med AutoPower.nu /Erik |
|
|
Erik: Det är helt rätt det du säger men hur man än vänder och vrider på det så kommer detta att påverka antalet nya besökare negativt. |
|
|
ppeellee: Det påverkar redan min syn på BMW AG, framtida bilköp och även vart jag kommer att köpa reservdelar. /Erik |
|
|
En liten reflektion: sedan denna tråd startades (för ca 15,5 timme sedan), har den visats över 2500 gg... visar lite vilket intresse/upprördhet namnbytet gett upphov till... Länk |
|
|
Borde man inte kunna protestera på ngt sätt? Länk |
|
|
Detta inte bara upprör, man blir rent ut sagt förbannad. |
|
| Erik G: Nej, byter BMWpower.nu namn, då byter min bil också namn! Har numera alltså en Auto 323i | |
-Daniel- |
jasså det va därför bmwpower shopen försvann för ett tag sen utan förklaring |
|
Auto Power vad är det? ett vax, ett flygplan, en verkstad, vedkap kanske? =D FKA Bmwlover You can call me Putte!!! |
|
| Jag läste en artikel i aftonbladet i april där det stod att det är nya regler från och med i år att man får teckna vilket domännamn som helst. Hur kan då BMW tvinga bmwpower.nu att byta namn? | |
|
man kan ju fråga sig varför Nordicaudi får heta nordicaudi.com, Alfapower får heta Alfapower.nu osv men Mercedes forumet mbsca.com får ha Mercedes i sitt namn Detta är ju helt enkelt "volvo-style"!!! FKA Bmwlover You can call me Putte!!! |
|
|
Patrik, Din fråga är lättbesvarad: De tillverkarna har inte lika hårda policies (ännu) gentemot lån/stöld av varumärken. |
|
|
Du foppa. Läs varumärkeslagen... |
|
|
Jag tycker också att det är lite synd att det inte finns ngn anknytning till märket i namnet. SydtyskPower kanske? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.