|
Sida 5 av 9
|
|
|---|---|
|
Maltwhisky!? Jag anmäler mig direkt! :)) Jens |
|
|
Det är nästan att man inte vill ha ordet bmw i adressen längre. Ny bild 3okt- Länk |
|
|
Vad jag inte förstår är hur de har sån makt att de bara kan förbjuda folk att använda bokstavskombinationen BMW i sina www adresser. När de själva ej registrerat dessa så borde de rimligtvis vara fria att använda. Är det nån som kan förklara detta vore jag tacksam. |
|
|
BMW är märkesskyddat. Liksom SAAB. Eller Volvo. Eller.. Osv. Grejen är ju att tex Volvo är ju egentligen bara en bokstavskombination.. Som BMW. Fast BMW är en förkortning. Liksom SAAB. Eller SKF. Eller AEG. Men BMW ÄR märket = altså skyddat.. Är jag luddig? Försöker inte försvara BMW:s agerande dock.. Två bilar är fler än en.. |
|
|
Småaktigt, löjligt... Vågar man rekomendera någon att köpa en BM* eller kanske man blir stämd för marknadsföring utan tillstånd :O . AutoPower känns lite väl intetsägande och snabbt påkommet som namn. Bimmerpower är som en tidigare skrev mer synonymt och passande. Mvh. Patric Min E32/38:a Länk BMWCS #4598 |
|
|
Förstår ej hur man kan märkesskydda en bokstavskombination på nätet? I såna fall borde det rimligen ej gå att registrera namn med dessa bokstäver? |
|
|
Om BMW är märket borde vi få använda oss av B-M-W fast som förkortning tex w w w. B-M-W-power.nu el ? Ny bild 3okt- Länk |
|
|
Länk Och skriv och klaga hos BMW!! |
|
|
Länk? Denna är rätt! |
|
|
Har fyllt i denna, hoppas att alla besökare fyller i denna så att BMW ser att det finns lite tyngd bakom. |
|
|
Kom just att tänka på att vi kanske har Trafikmagasinet att tacka för denna åtgärd från BMW's sida. Det kan ju tänkas att de på detta vis fick upp ögonen för hur stor denna siten var och att det fanns möjlighet att upphovsmännen kunde göra sig en eller annan krona på siten? |
|
|
Jo men de pengar som tas ut för sajten är ju bara i form av Börsen pengar: som man måste ha för övrigt annars tror jag det funkar dåligt och så för de souvenirer de sålt.. och detta kan väl inte bli några sanslösa intäkter.. än om .. så har det ju g aranterat hållit sajten vid liv!!! Länk Länk |
|
|
Det förstår jag men kanske inte BMW? |
|
|
Är ni helt allvarliga???? Ska denna suveräna sida byta namn? Då röstar jag då i alla falll för "BayerishePower". Lite längre, men det har ju mer med BMW att göra än det OTROLIGT tråkiga "AutoPower"... Det är i alla fall det bästa namn jag kunde komma på. MVH Morgan. Länk |
|
|
Varför inte byta till bmvpower.nu samma uttal inte samma stavning. Tobbe |Oo=00=oO| Länk |
|
| Håller med dig CarPimp.. Det vore en bra namna faktiskt! Ett spel kallar ju sina Bilar för Baiern Devils.. syns klart och tydligt att det är BMW grejer.. Rak 2,5:a och rak 3,6liters motor.. så det torde ju fungera då! | |
Zippe72 |
vi kan väl bara lägga till CLUB efter bmwpower...?? |
|
FLER måste följa theprophet's länk och skriva under på listan! Kom igen nu... mvh Robban |
|
|
Det där med Bayrishe power blir för krångligt! Att kalla den BMVPower går nog inte med på heller, de säger nog att det är för likt BMWPower. |
|
|
ppeellee, Precis...BMVPower eller BWMPower hade inte gillats det heller..... Sluta klaga på namnet och var glada åt att de som driver siten orkar fortsätta trots denna enorma motgång!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mvh, Kalle Hansen ___ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.