AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
22.410

När byter BMWPower namn?

Sida 2 av 9
Jag orkar inte läsa hela tråden men är det någon som orkar tala om vad som händer?

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
Visa användare
412
ppeellee
BMW M6 -86
BMW AG tvingar BMW Power att byta namn till AutoPower.

Visa användare
1.424
Patrik_N
[E91] 325iT -06
f*n va lågt av BMW, men jag kan förstå dem på ett sätt om jag anstränger mig.
Tragiskt...men då är det samlarvärde på BMWPower.nu skylthållare, dekaler m.m.... R.I.P BMWPower.nu... :-(

Mvh
Patrik

___
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
BMW AG kanske också borde regga lite nya domäner:
www.flexibel.de
www.skjutdigifoten.com
www.goodwillsux.de

__
Länk
Tack ppeellee...
Man tror fan inte det är sant...

Wolv.. Din var bra.. Framförallt .com grejen. :-)))

Min sida: Länk
Ett anonymt namn som autopower borde inte få någon att ilskna till, för oss inarbetade besökare tycker jag inte namnet är viktigt utan att innehållet är av hög kvalitet, jag skulle bli extremt förvånad om det skulle ske försämringar på den fronten. Jag gissare snarare på andra hållet isåfall!

En sak är säker och det är att vår ende bmwpower skylthållare sitter kvar på bilen men följer inte med bilen om den säljs...

om ett litet tag kommer vi att klicka som vanligt på vår länk och komma in på samma underbara sidor.

Tack för denna tiden Bmwpower, välkommen Autopower!

//
169
///Majk
540iAT '96 Individual
"Diaper express"
Spara då denna lilla länk som ett kärt minne ... Länk se och minns ... berätta för barnbarnen osv. :))

.::.::.::.::.::.::.::.
Min bil@Länk
Majk,

ska genast lägga den som skrivbordsunderlägg :DD

I övrigt håller jag med pcdoktor :)))

Mvh,
Kalle Hansen
___
Länk
Dr
175
Drewl
520i - 91
Förstår inte hur dom resonerar. Domänen bmwpower.nu lär ju ha gynnat BMW AG. Idioti.
Ro
1.708
Roffa
520D Xdrive -20
BMWpower.nu skylthållaren får man hålla hårt i nu när dom blir eftertraktade samlarobjekt =)

//Roffa

---
Min BMW - Länk
betriebsanleitung1
Låter väl inte tillräckligt fint med Bmw power för de som bestämmer i Tyskland,iallafall,av princip har jag köpt min sista Bmw.Har något annat bilmärke agerat på samma sätt mot andra sidor?
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
betriebsanleitung1: Väl talat..
sorgligt är att nästa bil som är rolgit att köra heter Porsche... *svär på obegripliska* och är SVIN dyr.. *j*lar*pip*

Men sånna hära banala saker får en ju att bli galen.. vad blir det här nästa då? kommer Touringklubben få lägga ner med då eller? BMW meet Sundsvall sidan jag lagt ut (nere nu dock pga server crash) att hotas med? Får dom ju fan ta och ge sig.. håna entusiasterna i ansiktet (jag kanske inte kvalar in som entusiast) men men.. Nog för att egentligen behöver jag inte oroa mig.. för jag kommer aldrig ha råd med en ny BMW ändå.. men kommer ja ha.. så blir det inte så iaf!

Länk

Länk
AutoPower...tråkigt namn...intetsägande. Skulle ju kännas bättre om BMW ingick i namnet...men det är väl tydligen det som inte "får" ingå i namnet. Nåja siten är ju lika bra för det, men någon AutoPower-skylthållare lär ju aldrig att komma att sitta på min bil.

// Lazze
Länk
BMW Club Schweden får väl bli...Auto Club Schweden :)

// Lazze
Länk
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
BMW Club Schweden är väl "Godkännda" av BMW AG så dom är det nog ingen fara med.. samma sak med SC som jag hajat det....
Jag har redan börjat vänja mig så smått vid namnet Autopower, det är inte så tokigt :) Givetvis kunde man önskat sig något med mer BMW-asociation, men det är ju där hela skon klämmer....

bimmerpower.se kanske? Men då är man inne och snyltar lite på pcdoktors revir :)

Mvh,
Kalle Hansen
___
Länk
Att dom inte är på där och hackar då...när dom ändå är i farten...nötter...

// Lazze
Länk
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Kalle: Ja Bimmer, beemer och bumse är ju väl andvänt och kan säkert tas ganska oserisöt och det är ju inte vad forna BMWPower sidan skulle uppfattas som.. synd att AutoPower blir en urvattning utav ett mycekt fint koncept av de bakom detta så informationsrika forum!

Lazze: Det kommer väl visa sig det med! Men troligen så tar dom dem som kommit upp i skala.. denna sida har ju en hel del besökare och användare.. de andra har väl inte det direkt, och tur är väl det kanske!

Vi får hoppas på en ljusare framtid och bättre ledning på BMW AG!
-Daniel-
autopower...låter ju som nått man köper på Rusta eller öb

väldigt lågt av bmw att ens idas bry sig om namnet
To
76
Tomten
E46 328i -99 Estoril
Synd att dom inte kunde godkänna denna sidan som dom har med BMW CS.

Hjälper det inte med protestlistor längre?

///Tomten
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.