|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
E36:orna är FETA.... men E46:orna är fan så grymma de med... 15år tills du äger en? Jag tänkte åka en till två sommrar till i E36:an och sen köpa E46 M3 ja...... =) Gäller att prioritera bara.. =) --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
Ja, jag vet...men dom e inte lika snygga att styla som E36:orna. Riegers paket på dom bägge, då blir ju E36:orna fan så mycket fetare...nee..skoja bara..vet ej vad de blir nästa gång..nätt värre i allafall..kanske inte ens bmw...finns mycket Tex: EVO VI Supra MKIV Audi Rs 2 M5 E39 och så förstås M3 E46 Men jag e jävligt sugen på att göra ett durt och seriöst projekt med en M3 E36 nån gång..turbo, lustgas och fan och hans moster med 1000hk eller nåt...vore grymt... ///M3 |
|
|
Jupp, en riktigt ordentligt preppad E36 M3 vore fränt... dock så finns det ju redan en hel del sådana projekt. Sen måste jag personligen säga att jag är emot allt vad stora vingar och annorlunda spoilerpaket heter på en M3. Har sträckt mig så långt så att jag köpte en bakrutevinge till min. Diskret! Hmm, Audi är ju fina bilar. RS2 är ju dock tokful. Köp då hellre RS4... mycket snyggare. BMW M5 E39 och M3 E46 är ju dock dom helt klart grymmaste bilarna utav de du radat upp. Har själv varit sugen på en M5 E39, men vi får väl se hur mycket utrymme man behöver om 2år. Kan ju vara tvunget med en 5-serie då... vet man aldrig.. =) Jag tycker dock du ska lägga ner det där med japs bilar. Kvalitetsbilar som är roliga att köra komemr från Tyskland! --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
Ja, de finns ju några projekt..men inte så många..hammarström är ju kung i sverige..vem finns de mer? Nja, tycker RS2 är hyvsat snygg faktiskt..den e ju dock snart 10 år..de e negativt... Nja, supra har en jävla kvalitet faktiskt..(tyvärr:) Men inte så snygga..ser ut som myror... Ja, de finns mycket att välja på.. Hahah...ja, man kanske behöver en touring till och med..till barnvagn och skit....men ungen ska fan inte tro att den ska komma undan min 34567 hundra hästar*skrattar* ///M3 |
|
|
Nopp, nästa generations M3 komemr ju i touring, likaså E60 M5... så barnen får allt åka flott.. .=) --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
Ja, vi får hoppas de..men ja e inte direkt missnöjd nu heller:) Hur går de..har du fått ut den än?? ///M3 |
|
|
Hehe, njae... inte än.... får tillbaka den i veckan nu. SÅ hinner man köra de sista veckorna i Oktober innan avställning. --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
Okej, gött de..jag ska te bmw och jag en gratis "förbesiktning" av bilen innan jag ställer av den..jag ju va kul o se vad dom kan:) Vi ses väl på vägarna då.. ///M3 |
|
|
Hmm, mer problem mer problem... nu lutar det åt a<tt det blir av ställning direkt... Suck... --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
Nee---fan vad kasst eller.. Vad är det för problem nu då?? ///M3 |
|
|
E inte din hemsida klar? För man kan inte komma in nånstans, inte jag i allafall...men de kanske du visste...:) ///M3 |
|
|
www.robban.org är snart klar! Have mercy! =) --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
Okej, ska försöka vänta då......=) ///M3 |
|
|
petrus: Trevligt med en säfflebo!! Då måste du ha sett mig de senaste somrarna i säffle(estorilblå Mroadster), Har en stuga bortåt västeräng... Vad nu detta hade med ämnet att göra... |
|
|
Ditt inlägg hade väl precis lika mycket med ämnet att göra som våra inlägg.... = INGET... =) Har ju blivit en rolig diskussion ändå.... =) --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
| Hahaha...precis...det sista har mer blivit en chat:) | |
|
Mm, visst har det... Kanske är bättre att lägga denna diskussionen någon annan stans då kanske? --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
Japp, nu får de vara slut på tramset..:) ///M3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.