|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Okej, kan de krångla...då skiter ja i och ta ur batteriet då...behövs säkert inte igentligen.. Javisst vore de..kan man spara lite pengar under den snåla vintern nu när M3:an står o glassar i garaget): ///M3 |
|
|
Jag syftade mest på min bil nu, jag är bara så föbannad på skiten att den aldrig funka sen vet ju jag med att det finns betydligt fräschare exemplar än den som jag köpte...bmw bilar är fina bilar men jag liksom tröttna lite på dom nu när skiten aldrig ville funka.. M3 LOVER visst kan vi dra ett race ska bara upp till laxå å preppa bilen lite innan, ska ske under nästa vecka sen ska det bli åka av...och det där med meka ska förhoppningsvis inte bli så farligt då bilen är precis nybyggd i motorn och aldrig trimmad innan...bilen är Svensksåld och första ägaren hade den från ny till 2003...tycker jag låter hyfsat iallafall...men men vi får se... Nån som ska till skövde nästa helg???Bilsport kommer visst dit... Marcus Kylén Länk |
|
|
makarow: Även om bilen är nybyggd kommer du nog få räkna med en hel del meka, tyvärr. Men men, har du intresset så har du ju. Kan förstå om du har tröttnat på BMW för ett tag då den du hade verkar ha krånglat ofantligt mycket. Men du ska se att snart kommer du va sugen på en Bimmer igen.. =) Jasså, Bilsport i Skövde,.... om det skulle bli karavan då kanske.. =) --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
Mmmm det tycker jag...kanske ett tåg från lidköping via mariestad eller??? Marcus Kylén Länk |
|
|
Okej, ska tänka på de robban. Ja, visst vore de trevligt...då har man ju hunnit sparar ihop lite kolfiberinsug mm under den snåla vintern också:) ///M3 |
|
|
Robban, glöm de sista inlägget..trodde inte att de förra kommit in.tänkte inte på att en ny sida hade öppnats.....*klantig* ///M3 |
|
|
Makarow: Okej..de låter ju bra..hoppas den inte krånglar och jävlas då.. jag vet hur de e ..min första bil fick ja byta motor, låda drivaxlar och en jävla massa mer på..inom ett år...köper ALDRIG mer nån jävla fransk bil..så ja förstår din förbannelse): Jaså, kommer dom dit.. Fan va synd att jag jobbar då.. Se till att visa upp cossien från den goda sidan då:) ///M3 |
|
|
Inga problem alls, de som rasat har inte kört med rätt olja. // Rocco |
|
|
Bilsport till Skövde? var? när? Länk |
|
|
Vem bryr sig om Bilsport...?? Har ni en EPA-traktor som ni vill visa upp eller...??? // Rocco |
|
|
M3-Rocco: Moget inlägg.... Sådana klarar vi oss utan. Är inte heller nån Bilsport fantast trots att jag läser tidningarna. Med sådana här grejer lockar alltid till sig mycket bilar och dom är jag intresserad av att titta på. --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
Makarov: Är väl bättre med ett tåg ifrån Mariestad via Lidköping isåfall... =) --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
M3-rocco: Bara för att du har en E46:a så behöver du inte vara så jävla gapig jämt, inte första gången jag ser de här på forumtet. ¨Vad är det för fel på bilsport??? Vill bara ha ett bra svar på ditt inlägg! De flesta stora bilträffar är väl via bilsport, och jag råkar vara lite intresserad av dom... ///M3 |
|
|
M3-Rocco faktiskt är det så att jag ska bygga en epa traktor så jag vill få lite tips och så...har varit och kollat på några E46 m3´or som lämpligt bygge, men jag tänkte du har ju en så den kanske e till salu isåfall hör av dig.... Marcus Kylén Länk |
|
| Gud har talat ! Rocco, kör du verkligen en E46 egentligen? I så fall bör du veta att det faktiskt inte är världens bästa bil. | |
| Oj, glömde en sak. Synd bara att du blir ifrånkörd av en sån "epa traktor". | |
|
Hahahaha..mykcket bra inlägg "makarow" och "M 3".. Bjud 30000:- för epan...:) ///M3 |
|
|
Hmm, nu tycker ju inte jag att vi ska kalla en E46 M3 för Epa-traktor... (Har ju faktiskt tänkt och äga en om något år).. =) Men att M3-Rocco klankar ner på oss bara för att vi är bilintresserade är jävligt fel, antar att tummen sitter mitt i näven och att han lämnar bort allt till verkstad när något händer med bilen också. --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
Tror jag med faktiskt.... Marcus Kylén Länk |
|
|
Mean: Ja, kanske inte är riktigt rätt:) Ja, vem fan har inte de..men de lär ju dröja ett tag..type 15 år, dom e ju inte gratis direkt...och E36:orna är FETARE......hehe ///M3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.