|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
BeeMWe playboy |
Det blev bra. Är på jakt efter en fin 320/325a (E30) 88a eller nyare, sv-såld med s-bok (eller import med s-bok stämplad hos BMW). Gärna nära Uppsala/Sthlm. (M)irc Dalnet #bmwpower |
|
Stämmer in i lovsången..... Kanon.... |
|
|
Fint jobbat, men rubriken, som talat om BMW modelltyp är för liten tycker jag. Inte lika lätt längre att "skumma" igenom annonserna efter en speciell modell! |
|
|
Instämmer med "SL" lite plottrigt och svårt att snabbt läsa igenom pga liten text. Men med lite småfix kan nog Börsen bli mkt bra. Cedex |
|
|
Jag tycker det ser mycket bra ut. En liten detalj saknar jag dock. Många skriver inte om bilen är importerad eller inte. Ni kanske skulle ha en liten kryssruta för import liknande de ni har för touring och automat. Eller en ruta där man kan fylla i vilket år bilen importerades? /Anders |
|
|
Det är en ganska bra idé, avn. Vi kommer att förbättra BMWBörsen ytterligare lite inom kort. Att ha information om import har vi funderat på. Ett litet problem är bara att om man har en sådan kryssruta, så är det nog få som vill kryssa i den, eftersom många kanske resonerar som så att om den är ikryssad så är det ungefär som att kryssa i att "Bilen är ett mätarskruvat lik". (Lite överdrivet). Dom som resonerar så kryssar nog inte i rutan, även om den är importerad, och så går fördelarna med kryssrutan förlorad. Det finns många andra önskemål och idéer också, såsom att ha kryssrutor för AC, elhissar, läder, farthållare, centrallås, ASC osv osv.. Litan kan göras lång. Men tyvärr kan man inte ha en stor mängd kryssrutor för allt. Då blir det för jobbigt att lägga in bilen och för avancerat att söka kanske. Vi vill gärna hålla en "lagom" nivå på BMWBörsen som är lättanvänd både för de som läser annonserna 20 gånger om dagen, och för de som ska lägga in sin bil och knappt vet vad dom har för årsmodell. Mvh Tommie, Ansvarig för BMWBörsen |
|
BeeMWe playboy |
Det jag eftersöker är att man ska kunna sortera dem efter önskemål, kanske missat den knappen nånstans... Är på jakt efter en fin 320/325a (E30) 88a eller nyare, sv-såld med s-bok (eller import med s-bok stämplad hos BMW). Gärna nära Uppsala/Sthlm. (M)irc Dalnet #bmwpower |
|
BeeMWe playboy: Klicka på den rubrik du vill sortera efter. Mvh Tommie, Ansvarig för BMWBörsen |
|
|
Tommie! Lysande design, bra funktionalitet! En sak jag alltid har saknat, är info om 2 eller 4 dörrar på 3serien, är det nåt som skulle kunna läggas med, kanske en combobox med touring/sedan/2d/4d? Kanske en liknande med vxl- aut/5vxl/6vxl/smg? mvh /B Hellre stor & rapp än liten & slapp... :-) |
|
|
Man skulle ha möjligheten och lägga in bild på "delar säljes".(ifall man har fälgar till salu) //Marin Får åka en skitig Golf-92 nu:-( |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
SL, välj adv. läget, där kan du ju skriva in vilka modeller du vill ha. |
sportsbmw |
Håller med ovanstående, mycket positivt! :) mvh / Rickard! /// BMW RULES /// |
sportsbmw |
Marin, du kan ju faktiskt länka..... men jag fattar poängen! mvh / Rickard! /// BMW RULES /// |
glassmannen |
tja! den är KANON, saknar bara möjlighet att "sortera efter pris" som fanns förut..... let the Best Machine Win! |
|
Jag får varning för Javaskriptfel line 65: syntax error |
|
| En sak som jag saknar på alla annonsforum är att kunna välja bort saker som jag ogillar, exempelvis automatlådor och vita bilar. De kommer jag ändå inte att köpa. | |
|
#glassmannen! Klicka på rubriken "pris" efter att Du fått upp "listan" med bilar Du sökt efter så får Du det sorterat efter priset, eller alt. klicka på rubriken: modell, mil, inkom. M-Maker |
|
glassmannen |
tack M-Maker! får va lite mer observant i fortsättningen :-) let the Best Machine Win! |
|
Instämmer ia tt det blev bra. bra med avancerade söktjänster som finns nu, mens om sagt skulle det vara trelvigt om man kunde slänga in bild på delarsäljs, tex om man ska sälja fälgar (som är väldigt vanligt) eller kanske reservdelsbil... Annars toppen! ///Tomas 528i -86 |
|
|
Det enda jag saknar när det gäller BMW Börsen/Delar säljes är en ruta där det står vart delarna finns! Många skriver inte det i sina annonser! MVH Niklas |
|
|
håller med Nisse på den punkten också. Viktigt att veta så man slipper ringa i onödan så att säga =) ///Tomas 528i -86 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.