|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Idag sålde jag min gamla älskade M20 till förmån för nya motorbygget. Den kommer att visa var skåpet ska stå i Skellefte trakten. Ny kaross kommer bli en gammal E28:a, och den bör bli en av dom snabbaste gatbilarna :-) | |
popper |
Så du har ingen trotjänare mer. Vad blir det nu då? Själv så köpte jag S14-toppen till slut, den lämnade jag direkt för portning o sätesjobb, ska flöda den sen. Blev det något av ditt eventuella kp av 02-touringen? |
| Nää, han vägrade sälja 02:an, så det blev en till E21: istället. Vad det blir får vi se... | |
|
skoj att ha en sån värstig nå nära BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- |
|
|
Ojdå...intressant det där! Så den ska sitta i en E28. Vet du namn på killen/gubben =) Blanka däck AB Länk |
|
popper |
Vilken fuling, det hade varit något att hugga tänderna i. E21 är ju inte så tung den heller. Vad ungefär hade du tänkt dig för motor. 4:a??? |
| Gött att vara av med skroten va;) ? Du får höra av dig när du ska ha låda, har lyckats få in en polare i växellåde fabriken!! | |
| Johan: Fan vad bra! Jag ska bygga ny maskin och bromsa den så kan dom få bygga låda efter pappret! | |
popper |
Jo, det går säkert att ordna, polaren tog sig in den bra vägen, han smörade för dottern... hahahaha |
popper |
hmm, sitter hos micke, men det är jag JOhan... såg att det blev fel |
|
Bäckis: Så det blir en M50B25 ? //Ticco www.ticco.com |
|
|
Asså du ger upp den gamla 12 ventilaren?? :o) Min bil!! Länk |
|
popper |
Hmm, då räknar du med att hamna någonstans vid 800Hk-sträcket... |
|
Hur fan kan ni tro att det ska bli en sån motor:) |
|
popper |
Ja du Andreas, DU har ju redan banat vägen,hi hi... |
|
Isåfall blir han ju en COPYCAT:) eller hur |
|
| När du kopierat så friskt av mig är det dags att jag ger igen, men min blir ju förståss lite värre. Jag är ju värst! | |
|
Haha nu blir de tävling i dyno, det är mycket coolare än bra tidkort=) |
|
| Dyno drag a´la USA :-) | |
| ska vi bjuda över några finnar med m10:or när det är dags? | |
|
Nej nej de måste va bmw sexor,så man får lite rysningar av väljud i bänken:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.