|
Sida 3 av 10
|
|
|---|---|
|
hehe jag har kommit fram till att min är en rikig pojkmagnet man får ju aldrig vara i fred en fredag eller en lördags kväll om man är ute och åker lite. Hade aldrig dom där problemen när jag körde golf. Nu vill pojkar rejsa hela tiden =) hehe |
|
|
som min tjej sa! born and rised with BMW, born and rised with style !!! |
|
|
Det är lite skoj när man pratar med tjejer. Så frågar dom vilken bil man har. Så svarar man BMW, då får man oftast höra. "Men det är väl dyra fin bilar det". Så ser dom min bil, så är den relativt blank och ser hygglig ut. Då tror dom att man är miljonär. Det känns lite löjligt med tanke på att man bara har en gammal -85:a. Men jag har faktiskt fått ett årsmodellbud att det var en -97:a. *asg* Men ska jag vara ärlig så är den bil tjejerna gillat mest en sänkt volvo 242 cabriolet (hemcabbad). Den var allvarligt talat tjejerna tokig i. Så jag vet inte om det är nåt fel på falun eller... =) Kanske skulle sätta kapen i E28:an och göra en cab av den med? HAHAHA... MVH Morgan. Länk |
|
|
hahahaha rolig tråd helt klart.. 12 tums ratt e MANLIGT :) |
|
|
Kul tråd... Själv har man fått höra från baksätet i morsans skabbiga 318, "Är det en M3a?" -Mår dåligt utan M20- www.e30klubben.com |
|
|
själv får man höra att man kör runt i världens största penis. Blank förvisso, men ändå en penis.. Känns väl inte helt hundra, men det kan man stå ut med för körglädjens skull.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
mbolo: Det samma fick man höra här om dagen.. Hadde en E36 M3 som bild på MSN Messanger. Pratade lite med en tjej (som jag dock inte känner så väl) Jag: kanske jag skall lägga inn bild på mig i stället för bilen? Hon: Ja, för det där är ju bara en penisförlängare Jag: Det stannar mellan mig och bilen Jag skrattade, hon blev lite tyst.. Haha! :-) Gött man fattar ironi...... |
|
| E46 väl å märka,.,.,.,. | |
|
Fick höra "slipsracer" idag. Gillar tjejer killar med slips ??? |
|
|
hahaha, det här var fan de sjukaste trådarna i hela forumet... Eftersom jag e i samma ålder som dom på gymnasieskolorna och högstadierna ska det bli kul att se hur det går för mig, synd är det dock att jag bara har plats för en passagerare!!! HAHA *fniss* //Svebba BMW Z Power |
|
| Svebba: I den alderen tror jeg jantelagen gjør seg gjeldende ganske sterkt. Surt for deg isåfall! | |
|
Igentligen vem bryr sig om tjejen gillar dig eller bilen? Kommer ihåg en pinsam sak från moped åldern! EN jävlig nice tjej som tog min hånglade oskuld, hon gjorde slut efter några veckor. Och sa att det inte kändes rätt då hon bara hade varit ihop med mig för att jag hade en sådan fin moped. Det kändes hårt! Nu är jag vuxen och vet bättre, och skiter fullständigt i om dem är kåta på bilen eller mig. Bara jag inte märker någon skilland är jag lycklig. Snabbt in och snabbt ut är det som gäller. |
|
|
Skaffade min tjej på puben, men då med en replik i stil med "Om du följer mej hem, så får du åka BMW hem imorgon". Funkade kanon :> // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
| Blev hon besviken när hon såg att det var en såndär kantig e30 och inte en kebab-stylad E36:a :) | |
Perkka |
Tjejen min blev inte direkt glad när jag sålde 535-an och köpte Aeron :) Hon gillar verkligen inte karossen, än fast jag gör det.. Men hon åker hellre Aeron än en 740 TIC som jag var sugen på först, haha.. Sen dom bilarna som väcker mest uppmärksamhet är ju trots allt riktiga sportbilar såsom t ex Porsche och Vette.. Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
Hade en e36:a då jag träffade hon , dock en 316i men det visste juh inte hon vad det betydde :) . Nu är hon helt frälst i BMW förövrigt och kan lite mera. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
I somras så fanns det i min bekantskapskrets en mycket tuff Chevrolet Blazer cab -73. Jättestora däck och MYCKET hög. Där kan vi snacka brudmagnet vill jag lova, det var många fler som ville åka i den än i den nuvarande impalan från -67! Tror att de flesta tjejer bara ser en bil som vilken bil som helst. Hyondai (eller hur det nu stavas) volvo, bmw, ferarri osv. Så länge den är snygg så verkar de gilla den! Och är den tuff och uppseendeväckande så är det många som vill åka med... :-) Motorljud, eller basdunk verkar inte ha SÅÅÅ stor betydelse direkt! // Erik ---- Hellre 4wd än Fwd! :-) |
|
|
Heinz_Keller: Grejen är ju den att det inte finns några snygga volvos eller hyondai ;P högt motorljud & bas har man för att de ska vända sig om och kolla INNAN man åker förbi dem ;) hehehe //Svebba BMW Z Power |
|
|
Svebba >> HAHAHA!!! Det har du ju rätt i!! Tänkte inte på det... å andra sidan så låter det som fan från impalan, och musiken spelas HÖGT! Å andra sidan kanske det inte är så sexigt när man hänger ut genom rutan och skrålar till Eddie Meduza! :-D // Erik ---- Hellre 4wd än Fwd! :-) |
|
|
hehe, nej kanske inte, men du får ta och byta till gammal hederlig jänkmusik när du åker förbi högstadieskolona då *haha* vad är det för impala föresten? 50tals impalorna, eller vad fan man säger i plural, brukar ju ha lätt att fånga blickar, men ja undrar ändå hur dem kontrar en snygg bmw med kjolar och hela kittet!! hehe //Svebba BMW Z Power |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.