|
Sida 1 av 10
|
|
|---|---|
|
Såg ett inslag på nyheterna på tvn, där killarna hängde utanför en skola med sina bilar. En tjej sa "om det är en BMW med häftig stereo så drar det ju tjejer"..... Provade på OBS parkering häromdan... fick köra gatlopp därifrån, var jäkligt rädd att rulatorerna skulle skrapa lacken *LOL* Huggo Vit utanpå och röd inuti | |
|
Jo det är ett h-e speciellt utanför skolor=))) Varje fredag kör jag tre varv runt högstadiet, men allvarligt talat!! Länk |
|
|
Det är ju självklart att det är så, varför har man begränsat hastigheten till 30 vid skolor för, jo just för att BMW bilarna skall hinna synas:DDDDD och alla små töser skall få njuta. ///Tommy NoFear |
|
|
Hehehe tommysbmw: -------------- jag trodde att det var av andra anledningar, men men du kanske har rätt, fast vissa respekterar det ändå inte! |
|
|
hehe ni är för goa =) Min bil: Länk |
|
-Daniel- |
det spelar nog ingen roll om det är en bmw eller riskokare nya snygga bilar drar till sig brudar...det är en naturlag |
|
hähä! Varför tror ni att jag köpte rieger infinity kjolar runt om till min kärra? ;) 5 varv vid gymnasieskola, funkar inte det så blir det 5 varv vid en högstadieskola... ;-) Jag vill bara visa en alternativ bild av scenariot. |
|
|
jojo, brudar är aldrig fel..... alla har vi olika fångstplatser... Länk |
|
|
Hoppas att ni förstod att jag glömde lägga till *ironi* i mitt förra inlägg, annars så får jag väl stryk av tanten när jag kommer hem... btw, det är hon som har bilen idag... ... Jag vill bara visa en alternativ bild av scenariot. |
|
|
Daniel!!!! Om det är en riskokare drar den bara till sig "vissa" tjejer. En BMW måste väl dra till sig tjejer med klass.........:) eller?? Vit utanpå och röd inuti |
|
|
Undrar om brudmagnetsfaktumet speciellt gäller BMW? Tycker många brudar bryr sig ganska lite om bilen/bilarna i fråga... det är personerna i den som i så fall är av intresse! *En stark sexa sitter lika bra i omkörningsfilen som bakom bardisken. -Fast vid olika tillfällen.* |
|
Agge |
Visst är det Bmw som gäller för tjejer. Dem flesta tjejer jag pratat med om bilar rankar Bmw som dem finaste bilarna. Har faktiskt varit med om sjuka grejer under sommaren när jag kört nercabbat. Det har hänt ett flertal gånger att tjejer har ropat och sprungit efter mig för att jag ska stanna :) Då känner man sig som Ricky Martin, det är helt sjukt. Finns många golddiggers därute. MVH //Agge Min bil: Länk |
|
Med tanke på Tommys inlägg tidigare borde man i så fall strypa motorn på alla BMW..... för som det är nu ser alla bara bilen bakifrån och jag tycker att den snyggaste sidan är från sidan :D Vit utanpå och röd inuti |
|
| Agge:mmm.... sure säkert :) | |
|
Må så vara, men ingen vågar rejsa med en BMW vid trafikljusen verkar det som. Det står fler och varvar jämte en när jag åker i min vinterbil (V*lvo 360) än i min sommarbil (318is E30) hur patetiskt det än må vara... Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
Agge |
Deejaywasp: Jag menar allvar. Har hänt flera gånger. Mvh //Agge Min bil: Länk |
|
Häftiga BMW bilar imponerar nog inte så mkt på tjejerna, men det gör deras pojkvänner avundsjuka :-) Hur många genomsnitts tjejer ser skillnad på en M3 och en stylad 316? vissa ser inte ens skillnad på en M3 och en ostylad 316i. Nästan alla vill tävla med mig i min bil, förstår inte hur ngn kan banga för att rejsa mot en 318, de är ju inte speciellt snabba. Jag har varit med om att folk tävlat med mig i allt från VW polo till F355. Kan lägga till att Ferrari 355an såg ut som en sänkt Mazda 323F i backspegeln (eftersom det var mörkt ute) och att det var därför som jag svängde ut framför den. dessvärre så gick den bara aningen bättre än en Mazda.... "I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland |
|
|
Hehehe, rolig tråd. Ingen brudar snur seg etter min bil, bare gutter. :( I Norge forventer dem at yngre gutter sitter bak rattet på gamle riskokere, derfor legger dem ikke merke til nyere biler? Tviler på at tjeier er spesielt opptatt av bmw'n til folk dem ikke kjenner. Men de liker vel cab, men da kan det like gjerne være en ford.. |
|
|
Är det bara jag som lärt min tjej skillabnder på bmw:s kompletta serie program ? Hon kan se skilland på en 316 i samt 320 i osv 2 blås 1 blås gamla optiken osv.. hehe kanske mitt bil snack har gått in i skallen på henne efter 3 års tjat om bmw.... :-) Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Om man fick en brud för varje tusenlapp man lagt i reparationer på skorven.... Då skulle man ha ett harem. Två bilar är fler än en.. |
|
| Tjejmagnet. Yeah, right! Däremot, herrar i olika åldrar gillar att komma fram å snacka. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.