AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
28.120

BMW "Tjejmagnet"

Sida 2 av 10
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Flayer: Jag är imponerad! Känner att jag får ta ett bilsnack med tjejen sen.... :-)

känner tjejer som pekat på en E38 och sagt, titta en sån ska man en enkel och fin bil....

"I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland
Agge
Cyberkallen:

Ta på dig solglasögonen nästa gång så ska du se att det går bättre :)
Det funkar bättre om man ser coolare ut.
Kunde inte låta bli :)

MVH
//Agge

Min bil: Länk
Sp
852
Space-X-plorer
325CiA -93 Silver
Haha... va e de för brudar som skriker efter dig i bilen då?? Har svårt o tro att det är äldre tjejer iaf..kanske tjejer i mellanstadie-åldern? hmm... men ja kan ju ha fel..

mvh Daniel

---
"BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den"
Agge
Space-X-plorer:

Hehe ok. Alltifrån ca 18 till ca 22-23 åringar.
Jag vet att det låter sjukt, men det har faktiskt hänt.

Mvh
//Agge

Agge: E din bil till salu? :)

Min erfarenhet är att tjejer med lite mellan öronen (och inte bara fin tröja frampå) föredrar att bli uppraggade på dansgolvet och inte på gatan.

BMWCS Syd #05392
Snälla bruka sökfunktionen.
Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Agge
Wendtan:

Allt är till salu för rätt pris :)
Men nu var det så att jag blev uppraggad, inte dem :)

Mvh
//Agge

Agge: de jag försöker visa är att tjejer som försöker ragga upp en pga en ytlig grej som en bil kanske inte är begåvad med mer än en simmkunnig hjärncell.

Att jag sen känner igen lite av de du säger är en helt annan femma.

BMWCS Syd #05392
Snälla bruka sökfunktionen.
Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Agge
Wendtan:

Håller helt klart med dig.

Mvh
//Agge

Ph
123
Phippi
e36 328i Cabrio 98'

Tjejer/kvinnor är ytterst märkliga. När jag körde min e36 318 Cabrio så hände det att tjejer busvisslade, eller vinkade till mig. När jag kör med min e36 M-optik 328 hör jag inget?

Min flickvän tycker dessutom att bilen är "raggig", näst intill pinsam att åka runt i. Hon anser att det är "gubbigt" att köra Cab. Sen att hon hade väldiga problem att hålla hastigheten på rätt sida gränsen var tydligen en helt annan sak. "Den går ju för fort hela tiden" var en av kommentarerna hon lät förmedla.

Dock så vet hon hur man ser skillnad på en S**B och en BMW för när jag nämde att jag skulle köpa en S**B 93 Aero så tyckte hon jag var korkad, och att S**Ben såg skittrist ut.

Men vem kan leva utan dem?

Länk
Jaja, jag kan väl bidra med någon cab historia då ;) M3 Cab
Var på väg ut på Djurgården för att ta en sen-sen-lunch på Biskopsudden. På väg ut vid Djurgårdsbrunns värdshus åkte jag förbi ett sällskap finklädda människor, vi pratar smoking och aftonklänning etc. En av killarna ropar "Får vi åka med?" och jag kan inte låta bli och stannar och säger "Visst, hoppa in!" Då inser de att de måste vara genlemen och låter sina tre tjejer hoppa in och de får skjuts till fd Bonniers villa där det var ett jättekalas för någon kändis som fyllde år. Eftersom det var håruppsättning som gällde körde jag max 30km/h och det var 15 frågor om bilen etc.

Att de sedan kom fram med stil nedcabbat i svart BMW medans kreti och pleti åkte taxi var ju inte fel. Jag hade ju varot schysst och hade faktiskt lite kul ;)

Dessutom måst jag då fortsätta om cabbar, när jag sa att jag skulle byta BMW började jag leta M3 coupe men fick order att köpa en cab då den var mycket häftigare.

Dock är hon tekniker som drog av hela raddan om 3.2L, Vanos och att det är massor som skiljer mot vanliga E36:an för kollegorna på jobbet då hon lånade den för att köra med tjejerna på lunch. Kom hem och skrattade och sa att de verkligen tappade hakan då hon drog igenom detta och svarade på alla frågor ;)
Hu
50
Huggo
535IA -90
735IA -91
Hehe

Sammanfattningsvis såhär långt och inte nödvändigtvis i kronologisk ordning har allts det konstanterats följande:

En BMW är en tjej, kill, gubb magnet som lämpligast körs vid skolor där hastighetsbegränsnigen är 30 km. Att det är 30km vid skolor är beroende på att alla där ska få möjlighet att beundra fordonet och/eller föraren. Det är ett + om föraren bär solglasögon men då är risken att få ytliga tjejer! (Vem vill inte ha dom ett litet tag). Vidare så kan man köra "damer" med lagt hår i en cab men man får inte köra mer än 30km....har detta något samband med hastighetsbegränsningen vid skolor tro. Då tjejer också omfattar våra kära fruar och respektive så bör dessa i alla fall upplysas/tränas på det omfattande modelprogrammet med små pikanta detaljer som dubbelt utblås osv innan de tillåts köra pärlan på tjejmiddagar.

Har jag missat något ??

Vit utanpå och röd inuti
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Synd bara att tjejerna inte ser skillnad på 316 eller M3a, iaf för dom som har en M3a ;))
Agge
Acey:

Dem kanske inte ser skillnaden, men dem känner den garanterat när man plockar upp dem och kör plattan i mattan :))))

Mvh
//Agge

ra
976
rawsezx
Tesla Model X Long range Raven

huggo: lol! :-)
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Agge: JA men då har man redan halva inne, onödigt att skrämma de små liven med krafti acceleration ;))
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Ja inte tycker jag att BMW drar till sig brudarna inte.. (men jag åker kombi.. så det är väl inte ragg faktor där då) *asg*

Näe nur som helst.. detta min dam klämde ur sig första ggn hon såg nya E65 (silver metallic) Mumma sa hon. En sån bil ska jag ha!! Jag satt tyst och åkte hem.. kände mig så dära lagomt stolt!

Länk

Länk
Agge
Men skrämmer man tjejerna med en kraftig acceleration vågar dem inte säga nej till nånting efteråt, så rädda som dem är ;)))

Mvh
//Agge

Ma
1.746
Magnus M
i4 M50 2023
M1000XR 2024
I min touring har jag alltid fullt med brudar... en fram och tvillingar bak...
De två som sitter bak sitter dock i bilbarnstolar och den som sitter i passagerarsätet fram är min fru.
Ragga? Nä det är inte aktuellt... har dessutom blivit för lat för att orka impa på ev damer.

----
Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047
----
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Magnus M: Precis... ungefär samma här men de andra damerna bukar bli två katter.. hehe
Att bilar överhuvudtaget skulle vara nån form av brudmagnet motsätter jag mig tvärt

Länk

Länk
Finns det något bättre än kombinationen dyra bilar och billiga brudar?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.