|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
the prophet kort fråga kan du inte förklara varför du just ogillar V8:or och inte tolvor eller fyror eller så? e faktiskt lite nyfiken vad du grundar ditt resonemang på. BMW FÖLJER INTE UTVECKLINGEN VI LEDER DEN. |
|
|
getrag: Det har mest medmotorljud att göra! Men en Rak 4:a kan låta riktigt bra med! S14 E30 M3 tex... Men i övrigt så är jag så såld på Raka 6:ornas ljud.. och de "flesta" V8:or låter bara trist och tråkigt i mina öron... Men jag motsätter inget att de inte ska gå bra eller så! För det är då en jädra sjuss i en V8:a det har jag inget emot... Men ljudet på vanliga bilar brukar oftast vara trist och oinspirerande! Enligt mig då! Men jag kan tänka mig att Öppna sportluft filter gör en hel del och så lite på avgas sidan med så är de nog inte så tråkiga heller! FÖrstår du vad jag menar.. du behöver inte hålla med.. men så är mitt synsätt.. tycker V6:or låter allmänt trist med.. inte lika rått som en R6... |
|
| jo v6:or låter tristare än r6 men v8:or låter bättre än båda två känns bättre i ryggmärgen också blev såld på v8:or när jag hade min corvette men ville ändå ha BMW så det fick bli kompromiss BMW med V8 | |
| ja getrag.. men nån måste ju vara såld på R6 med =D hehe.. Och där står jag för en stor del! Jag är lite väl dålig i mina inlägg angående V8:or och så dock... svårt att förklara varför jag inte riktigt tål dem.. men men.. V motorer har en tendens till ett trist sound om man inte härjar/trimmar med dom rejällt... enligt mig då! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.