AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.382

Nån som sett nya M3 CSL ?

Sida 2 av 3
Tw
31
Twincam
M3 Coupé 2002
En kalasbil. Har haft nöjet att få provköra en under en dryg timme. Väghållningen är fantastisk. Styvare chassi samt ytterst greppvänliga Michelin Pilot Sport Cup däck.Styrningen har klart bättre känsla jmft med std versionen. Och motorljudet, ja, underbart. Hoppas att de som köper denna grymma kärra använder den till vad den är avsedd för...

mvh
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
starre :

jo då det blir en M3 Coupe/Cab vet inte exakt vilken , men kommer nog inte bli nåt först efter nyår , köper jag nu så kommer den ändå bara stå o damma i garaget vet inte om jag kommer att klara av suget riktigt så vid mars nån gång kommer jag slå till nån :D)

Keep Your distance this is a BMW ;)
Länk
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
Förresten varför har Csl en luftintag fram , de som kyler ner bromsarna ?

Länk
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
vad hållde han på med egentligen , gled jo en ganska bra bit innan han trampade ner :D) men dammmmmm vad den lät underbart

Länk
Maxad:

Kolfiberinsuget tar sin luft från det uttaget
Ni
85
Nimbus
F22 M240i -17
Maxad: Han ville ge Imprezan en chans ;)
Hoppas att alla fattade ironin i mitt första inlägg.
Bilen är fet, men inte värd de 250.000kr extra som den kostar mot min. Jag behöver dessutom några av sakerna som man inte ens kan få i CSL:en...
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Imola:
CSL:en är en bil som är byggd för att gå fort. Alltså kan man inte utrusta den med en massa vikt. Helt rätt tycker jag. Borde vara straffbart att utrusta den med klimatanläggning, regnsensor och andra saker. En bil som är byggd som lättvikt ska ha lexan-rutor istället för dubbelglasfönster.

Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Haglund2306:

No shit, Sherlock!
Vad jag menade var bara att jag inte tycker att det är värt pengarna och att jag p.g.a mitt handikapp behöver vissa saker som t.ex el-stol osv.
jo
2.105
johann
M3 2001
M3 2005
Haglund2306,

I dessa tider när tom WRC-bilarna får AC så borde de få kilona inte spela ngn roll i en bil som CSL som trots allt är rätt lång ifrån en tävlingsbil.

Tw
31
Twincam
M3 Coupé 2002
AC ska den ha, helt klart. Vet inte hur mycket vikt det gör. Xenonljusen ger enligt uppgift från BMW en ökning på ca 12 kg iallafall.
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
Jag hade nog vilket fall tagit en vanligt M3a mot en CSL , känns litte kosntigt att betala närmare miljonen o inte ens ha klima osv , så jag hade nog hoppat över den lilla hösten som den har o tagit en vanligt M3a , men det är min åsikt som sagt

Länk
Mr
497
Mr Vanos
BMW 335i LCI Cab -12
Klima finns ju visserligen som kostnadsfritt alternativ....

Herr Ober, ein Autobahn bitte!
Det står (stod iallafall?) en CSL på BMW Solna, tyvärr med inte med CSL fälgarna utan med de "vanliga" M3 19".
Men den bilen... kolfiber, kolfiber...så j**la snygg och brutal den är!

/Wille
Zafiro
Står en på förenadebil i Malmö med de äkta CSL-fälgarna, pris 806.000kr
Ja
285
Jantte
523iA Touring -99
535i -87

Är filmen borttagen eller e det jag som e "borta"? :-)
Hittade bara en massa partybilder..

Jan
BMWCS # 3966
Zafiro
Skulle aldrig köpa en CSL för att köra på strippen, då finns det andra bilar som är mer lämpade för det.
CSL varvtid på ringen talar sitt tydliga språk. Där skulle det utklassa de bilar den möter på strippen.
hittade inte filmen jag heller :/
bara en massa party ...
Ni
85
Nimbus
F22 M240i -17
Nu är filmen tillbaks på Länk
Ni
85
Nimbus
F22 M240i -17
Om någon kan hosta filmen så vore det bra då jag har ont om plats på mina webbutrymmen.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.