AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.379

Nån som sett nya M3 CSL ?

Sida 1 av 3
La
799
Lasse Kong
E-36 Touring 97
Är det någon här som sett och hört nya M3 CSL ?

Finns det chans att få se den någonstans live ?

Keep on dreaming =))

M som i Motor
M3 CSL nice
jo
2.105
johann
M3 2001
M3 2005
Jag har åkt i den på Ringen och samt både kört om och blivit omkörd, frånkörd och kört ifrån den där. :)
Låg bakom en i Göteborg idag. Är faktiskt inget speciellt med den ;) Och enl. Teknikens Värld så är ju min snabbare 0-100km/h
jo
2.105
johann
M3 2001
M3 2005
Om man enbart bryr sig om raktfram-prestanda så är en CSL verkligen fel men det är vanliga M3 också.
Imola:

Min oxså och Johanns oxså:))))
men hur vi än vrider o vänder på det så är det en underbart läcker bil som tuffar på rätt bra nere på Nordscheleife..

www.bimmer.nu
sidan för bmwtokar!
Nu med tokbra kalender..
jo
2.105
johann
M3 2001
M3 2005
pcdoktor, Jag är helt enig med dig. :)
Mr
497
Mr Vanos
BMW 335i LCI Cab -12
Såg den idag på Blackrace(Borås) fick äran o växla några ord med ägaren med... Bilen lät gudomligt gott i mina öron i alla fall... Lite mycke däckspinn på första o eve. börja på tvån andra racet vet inte riktigt ägaren får väl kommentera det här istället... Va som en raket i alla fall hehe!

Herr Ober, ein Autobahn bitte!
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Var starter på Blackracet i Borås idag. Hade ägaren i CSL:en värmt däcken rejält (åkte på R-däck och inte på vanliga gatdäck som bara blir överhettade av burnisar) så hade det gått fort. Nu spann det hejdlöst och okontrollerat.

Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Mr
497
Mr Vanos
BMW 335i LCI Cab -12
Jo R-däcken bör väl va rejält varma....

Herr Ober, ein Autobahn bitte!
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
Har en litten film ut av en M3Csl som jag filmade i Jordro kan lägga upp den åt er fast vet inte om ägaren kommer gilla det , men det rör sig D)

Keep Your distance this is a BMW ;)
Länk
Maxad:

Kan du inte mejla över filmen till mig??
bmw320cab
Hälsade på polaren i helgen inne i Göteborg och på hans parkering tyckte jag att jag skymtade en skönhet... och mycket riktigt där på en vanlig parkering med bilar brevid sig (inte rädd för märken???) stog en CSL parkerad ... stog där och dreglade en stund antar att det är samma som är på div "race" i gbg m.m
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
starre , jo då det kan jag göra berätta bara hur man gör har den på filmrulle fortfarande :D) annars kan jag spela in den på VHS band o ge den till dig

Länk
Maxad:

Jag är ingen nisse:))

VHS band hmmm vet inte vart jag har videospelaren kan du bränna den på cd?så kan du ta med den på träffen nästa helg?
Ni
85
Nimbus
F22 M240i -17
Jag var på Blackrace i Viared igår, där körde en. Har bild och en film dom kommer upp snart...
Nimbus:

Snart......vi vill se filem nu:))

Har du möjlighet att mejla över filmen?
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
starre :
visst jag ska kolla med Tobias om han kan hjälpa mig med det .

Länk
Maxad:

Tack

Hur går det med bil bytar tankarna?

Ursäkta den icke korrekt stavningen i föregående inlägg
Ni
85
Nimbus
F22 M240i -17
Filmen och bilderna ligger på denna adress.
Länk
Ni
85
Nimbus
F22 M240i -17
Uppe!
Filmen är tagen med en vanlig digitalkamera så bildkvaliteten är sådär, dock så fick ja med ljudet ovanligt bra.
Ladda ner o lyssna gott folk, låter som en Ferrari ;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.