|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
ThaMaztr: Just det ja! Min är också "täckt" enl regbesiktningen. /PG |
|
|
juste taklucka! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Daniel »Dufvis» – tack för detta. (tack för mejl – oxå.) Det blir allt klarare. Man kan ju fundera på vad man skulle vilja fråga VV mer om, om man vill fortsätta en dialog med en klubb i bakhuvudet. Om man tittat på VV sidor verkar »våra» behov egentligen inte vara så lätt att vaska fram. Det verkar vara mer anpassat för leverantörer och återförsäljare som vill ha reda på vem man ska kontakta eftersom man har tagit ett nytt kulskydd eller att vi har en ny trasslig försäkring »anpassad till dig som leasingavtalsansvarig»(?). »Våra» behov, i t.ex. en klubb, är mer av typen: hur många av just denna modell såldes detta år, eller kanske vilka färger är vanligast. Och vi kanske även vill hålla rätt på ovan nämnda Coupe problem/möjlig felregistrering. Sedan kan jag bekräfta att »juridisk» betyder »ägd av företag» – ej privatperson. (Inte tvunget tjänstebil, dock.) Sist måste jag kommentera; personlig skylt. Är det månne ett rekord bland bilmodeller, andelen som har personlig skylt? (Det är väl upp åt 1,5 % som har. Om kolan räknar rätt idag.) Ha de/LB |
|
|
Undrar varför dem har tagit antal kvinnor? lika gärna kunde dem ta antal svarta eller vänsterhänta...helt orelevant! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Vänsterhänta - en i varje fall! Kvinnor - det är förmodligen för att kunna rikta marknadsföring anpassad till rätt grupp. Jag vet inte vad det kan vara. En tjusig kalender med tjusiga BMW-män - kanske(!). |
|
|
ThaMaztr: Jovisst hade det gått, om problemet inte varit att jag har för många Bimmers.... och Ni har inga bilar i hennes prisklass. Nu är dealen klar och jag blev återigen kvar med 2,8an. Tar Ni bilar på säljuppdrag?? I så fall kunde det vara riktigt intressant. Då ett inbyte utan att man köper blir alltid otroligt dåligt. /Caspar |
|
|
Caspar: Nä, tyvärr tar vi inte säljuppdrag. Men du skulle kunna höra med någon av bilfirmorna på Sveavägen, Autogeeber förslagsvis! Har ingen erfarenhet av dem, men de verkar rätt seriösa iaf. ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
| ThaMaztr och Caspar: kan ni inte mejla till varandra direkt, liksom. Så slipper vi er egen diskussion./LB | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.