|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| kan du berätta lite mer ingående vad du menar med klockan och hur man kopplar förbi den? | |
tn |
Hmm !!? det e inte så då att du råkat på en viss vericom tony i en sierra? haahaaaa !! va å lekte lite härom dan med den bilen. med min 102 hk k-jet .i regnet!! ...Han har ju 260 på drivhjulen säger han..!! tn |
|
Halloj... Det var mig du köpte 323:an av.. Dawwe skrev ovan om att den gick dåligt ibland och det löstesig med att slå på instrumentbrädan.. Det problemet hade nog med att tändplattan var dålig.. Den bytte jag innan du köpte bilen... Kammen bytte jag och en bekant.. Då jag fick stora problem med bilen efter bytet så trodde jag att det hade med det att göra men det var tändplattan som var boven i dramat... Jag tyckte personligen bilen var mycket pigg men skulle nog säkert inte må dåligt av att kolla tändningen som Dawwe skriver och ev lite nya gummislangar... /Jimmy Länk |
|
|
den går inte alls bra faktiskt.. den går rent men inte fort och rappt. jag har haft E30 320 förut som varit rappare.. men jag söker vidare.. körde sönder en vattenslang inatt oxå.. vilken tur man har :( |
|
|
har ju rullat mer än 26000mil så den behöver väl lite kärlek :) /Jimmy Länk |
|
| blomR1: you got a maill | |
| Om nu "vakuumklockan" e kass så borde det var en enkel match att ge sig ut på en skrot o fixa en hel sådan för en "selma" typ..-Tycker man ska passa sig för "specialare", ibland kan de få en negativ inverkan efter ett tag...tro mig ja vet efter tidigare "experiment" på en Ascona B -79 för många år sen... | |
| jag testar att kopla för bi.. är det den som är kass så åker jag och köper en ny | |
| Ta bort luftfiltret och prova bilen . | |
|
Jag har ju det på samma sätt. Fast det var faktiskt inte jag som kopplade det utan verkstaden, som tyckte det var onödigt till köpa ny. Det enda som den här klockan gör är att se till så att tändningen dras tillbaka absolut jämt med motorvarvet. |
|
| vi får se vad som händer när jag gör det.. har fan inte hunit än! | |
| hittade en slang som var sprucken idag.. och vatten slangen hade bara lossat | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.