|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Länk | |
| ta bort ögonlocken så blir det nog bättre | |
| dom sitter väll inte på fronten eller :) | |
Bmw ludde |
Tycker nog att den ser lite "kladdig, plastig" ut, men det är min smak =) Länk |
|
Gräslig! Mvh, Kalle Hansen FKA nofx16 Länk |
|
|
urk! hvorfor skal folk prøve å "oppgradere" bilene sine på denne måten? en e36 blir aldri en e46 uansett hvor mye plast en limer på den :) men hvor lite jeg enn likte den fronten er det INGENTING som slår denne: Länk Länk |
|
Oakman |
Ögonlock = URK ---- // Olof (Ja, jag känner till sökfunktionen) |
|
noe annet som er URK: Rieger GTS på en e30. formene og designet på GTS er omtrent 15 år for ungt til en e30. Og det gjør det ikke bedre at ALLE skal ha det. Jeg personlig liker M-Tech2 settet som er for e30 88- Jummi! |
|
|
Dimljusinfästningen ser lite skum ut, det finns mycket snyggare fronter enligt min mening. Mvh Asken |
|
|
är ju bara mittendelen som ser lite mysko ut,annars är fronten helt okej... Vill ha E30 igen!! |
|
|
deejaywasp: En fråga; Varför undrar du? roadZter |
|
|
huvva, gräsligt, förstör e36:ans väl genomtänkta linjer... tycker jag iaf... "Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår." -Homer Simpson FKA Bmwlover |
|
| DanneZeta: Frågar därför att det är en jag känner som har designat/byggt den... | |
betriebsanleitung1 |
Ser ut som en Lego bil |
|
bra med jobb har han ju gjort iaf. Men jag kommer osökt in på Pansarfordon när jag ser den . För grov och klumpig ser det ut som . Men det finns nog många som tycker att den är snygg . Jag menar det finns ju alldeles för många som har Boeing 747 bakparti på sina bilar vilket jag avskyr så. M som i Motor M3 CSL nice |
|
|
Alt er feil. Det er sjeldent spesielt vellykket å designe styling selv, har jeg inntrykk av. En bekjent har laget sin egen styling til en Golf II (?). Jeg fikk høre at den ble bra, når jeg så den fikk jeg lyst til å skyte meg selv. Æsj! |
|
|
Fronten är väl okey, finns bättre och sämmre=) Tycker dock det var ruggit fult med silver Grillen... MVH |
|
|
Huuuu.... jag blir mörkrädd |
|
|
Nä, den går bort tyvärr. Inte för att vara dum men det är lite Star Wars över den... |
|
|
Inte lite grotesk den..buuäähhhh... Tycker den lirar i samma division som de fronter som StylingCompaniet har, men jag gillar ö.h.t. inte när folk försöker efterlikna en nyare front och smäller dit den på en äldre. Lite orginal-tok är men, så det förklarar väl en del. Men smaken är som (_!_)... ;-)) Mvh Patrik ___ K-na BMWPower meet, Autumn Ed. Länk |
|
|
bättre än orginal iallfall.. men som sagt hålet i mitten samt där skylten hålls ser lite mysko ut.. Mvh/ Daniel Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.