|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Tjoho på er ! Då är jag klar för avfärd och jag väntar bara på Kristina ...navin är inställd och klar ... första anhalten blir >>> Kallinge och därefter >>> K-krona . Möter ni två Z-or på vägen ...då är det vi som är på gång :-))) Mvh Maria |
|
|
Tackar för en trevig kväll synd att vi kunnde vara me kvällen ut hade varit kul, Men ni vet hur de är o ha en lite BMW grabb på G lilla Annica vär jävligt trött o jag var full... Hoppas att de blir fler ggr framöver med alla. ha de bra alla som var me i dag kväll. |
|
|
Jag vill också tacka alla medverkande för en trevlig kväll!! Ett speciellt tack till Micke som tog detta initiativ och ytterligare ett speciellt tack till Maria som hämtade upp mig - tack för skjutsen! Hoppas också det blir fler liknande träffar framöver!! /Kidde BMW - the ultimate drug... |
|
|
Tack själva för en mycket trevlig eftermiddag/kväll/natt. :-) Bilder... Länk Danne: Tror inte det blir en kille, det blir en BMW-tokig liten tjej. Vi behöver det i Karlskrona.. Kidde: Du måste ha vilat till ögonen på vägen hem för att orka sätta dig vid datorn så sent. :-))) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Trevligt som vanligt när Micke fixar träff och själv lyckades jag ju vara med på hela, nästan i alla fall. Inte varje lördagskväll man tittar på DVD som är en tillbehörskatalog... ;-) God mat och dryck och glada människor, vad mer kan man begära av en lördagskväll? Statt stod ju kvar fortfarande idag i alla fall /Patrik, på hemmaplan /Patrik, 325i cabrio -94, BMW CS 4096 |
|
|
Jag vill oxå tacka alla dom som kom, och Micke som ordnade allt för att det blev så trevligt/roligt som det blev.:-)) Kidde, utan min navi hade jag aldrig hittat hem till dig eller någon annanstans :-) Danne, vilket det nu än blir, så blir han/hon garanterat en BMW-fanatiker :-)) Patrik, utan din hjälp hade aldrig hittat - tack för skjutsen ! Mvh Maria |
|
m3_kosova |
Hej! Blir det fler träffar eller???? Mvh Mitrovica Po Qka Mendove |
|
Blir det fler träffar i K-na skulle jag gärna vlija haka på. Mvh Scarface |
|
|
Blir med all säkerhet fler träffar i vår/sommar, eller vad säger du Micke? Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Jodå, det finns lite planer på en träff. Kanske inte att det blir just i Karlskrona, men i närheten här har vi faktiskt pratat om att ha en träff framåt våren/sommaren. Den som lever får se ;-) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Hehe, så det tror du Kalle? :-) Ska bli kul att se vad Patrik har i bakfickan denna gången. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Mer torra Blekingska skogsvägar åt folket :) Jag måste bara få prova 330ns prestanda o förhoppningsvis sproillans nya 18" så mycket som möjligt nästa år. Så är de torra skogsvägar involverat (utan mopedister denna gången) så kommer jag! BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
Låter härligt. Blekinge finns inget vackrare, utom möjligtvis en BMW |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.