|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Var det en 3-lagers från köhler du köpte eller annan? BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion |
|
|
var det en 3-lagers från köhler du köpte?? BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion |
|
|
Hur går det nu om man har o-ringat block å topp då?? ingen som vet?? Mvh// Limmet Min bil!! Länk |
|
|
Vad jag har fattat/hört så behöver man inte o-ringa om man har en 3 lagers stål packning.. men om det passar om man redan gjort det... det vette fasiken. borde väl bäckis veta?? BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion |
|
|
Bäckis kör ju med standardpackning... //Ticco www.ticco.com |
|
| klart intressant | |
|
Jag kör också standard packning! Funkar kanon och har alldrig blåst nån... |
|
RafkoM3 |
ekman: japp från köhler.. Länk Länk |
|
Hur blev det me packningarna??? Blev det några eller??.. och ska man använda dom ihop med o-ringningen???? Min bil!! Länk |
|
|
Limmet: sorry min tumme har suttit långt upp.. besked kommer i morgon... BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion |
|
|
De låter trevligt!! Mvh //Limmet Min bil!! Länk |
|
|
Länk BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion |
|
| Är packningen tjockare en orginal ? | |
|
Nej. BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion |
|
|
Hmm, jag talade med Köhler och han sa packningen var 3mm tjock. Har jag fått fel info eller missat något? |
|
| Jag snackade oxå med Köhler, 3mm är dom. Han kunde beställa hem 2mm om man ville, och det gjorde jag iaf. | |
|
Bäckis: Okej. Vil packningarna på 3mm bli svakere änn dom tunnare packningarna, eller varför beställde du 2mm? Jag vil kompsänka från 9.7:1 och så mycket jag kan med 3mm packningen, är detta ett dåligt alternativ? |
|
|
Det måste ju vara en perfekt kompsänkning med 3mm packning om den håller lika bra. /Petri |
|
|
Tänk även på att sckvish kanten hamnar längre ner, ioförsig bara 1mm i det här fallet. Så de kanske inte spelar nån roll.. |
|
|
Okej, men mitt andra alternativ är att svarva ner kolvarna rakt av, för at få lägre kompresjon. Då med vil ju skvish kanten bli borta. Vad är den besta metod, packning eller svarvning och pianotråd? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.