|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Tänkte höra om det fnns Intresse för 3lagers stål topplockspacnkning till M20B25?? BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion | |
|
Självklart! Men du måste nog ge en fingervisning om prisläget för att få någorlunda pålitlig respons. Kiip Spiiding! |
|
|
2500:- är ej jag som gör.. ringde Köhler idag o vi skulle prata mer nästa vecka BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion |
|
|
Jupp, intresserad. //Ticco www.ticco.com |
|
|
mm jag ska beställa till M50 också! |
|
|
Kan ju vara nått för mej det där....har ju bara lagt ut det där priset på standard packningar =) Hur funkar dom där eg? Håller dom tätt för vatten och olja? Användas flera gånger om? Blanka däck AB www.bmwpower.nu/galleri/visa.asp?id=1265 |
|
|
Hur funkar det om man har oringat block? //Ticco www.ticco.com |
|
|
Glömde... oringat block och topp. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ska höra med köhler som sagt nästa vecka.. återkommer då... BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion |
|
| Helt klart intressant | |
|
Helt klart intresserad, vilken tjocklek är det vi pratar om?? Maila mig om det börjar närma sig verklighet. |
|
|
Jag e åxå intresserad!!! Min bil!! Länk |
|
|
ja med Länk |
|
|
Intressant detta BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion |
|
|
Jag med... (sprucken topp :( Någon som har en m20b25 topp till salu???? |
|
RafkoM3 |
Jag har en sån 3lagers stålpackning på min S50 turbo motor... Køpte av Køhler, mycket fin och troligtvis mycket bra! Har ej testat æn... Länk Länk |
|
RafkoM3: Du har inte en över???? Vad fick du ge för den 2000-2500kr? mvh Stefan_J BMW 325ix -87 |
|
RafkoM3 |
Køpte 2 st, men den andra ør till min andra motor som snart sæljs... Länk Länk |
|
RAfko: har den fungerat bra?? har du o-ringat? BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion |
|
|
Jasså! Vad vill du ha för en av dina motorer då ? Skulle kunna vara intressant. Du skulle kunna få min motor (s50)i inbyte plus en m3 m3 3.0 topp extra. Stefan_J BMW 325ix -87 |
|
RafkoM3 |
Ekman: Nope, O-ringa ej S50, då det redan är tunt mellan cylväggarna Funkar troligtvis inte så bra i längden... Stålpackning som man kan använda om och om igen fungerar bättre. Man ska använda klister mellan topp/block/pakcning så att olje/vattenkanalerna tätar fint. Fick rekommenderat loctite 99 , RÖD klister i sprayform! Länk Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.