|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
-BeeMWe- |
Har ni några förslag på vad för bil jag ska ta mig an efter att 535an snart försvinner? har haft E30 320 2-dörrars samt cab, E28 528a, E34 520 24V och 535an då... |
|
Du får ge oss lite mer input, vad du är ute efter och vilken prisklass. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Men med tanke på dina 3 senaste bilar så kanske en E39 528 eller 530 kan vara något? //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
chrille70 |
Jag skulle också tipsa om E39. 523i och 528i är väldans trevliga bilar som har fullt tillräckligt med pulver under locket. Dessutom är priserna ganska låga nuförtiden. En fin, svensksåld 96:a (inte nödvändigtvis en långmilare) går med ljus och fackla att hitta för ca 100kkr. Oerhört mycket bil för pengarna måste jag säga. MVH Chrille |
-BeeMWe- |
Har funderat på E36 en del, hur mycket nyare känns den än E34? Allt över 75 papp skippar jag, ska börja plugga i vår så det är onödigt att ligga ute med pengar som snabbt kan försvinna i krock eller liknande. 75 papp lär man få en ganska saftig 328, de har juh fallit en hel del. |
-Daniel- |
jag tycker att e36an ser nyare ut på utsidan men på insidan är det väl inte någon större skillnad faktiskt |
|
E30 325!!!!! ;) |
|
| En M5 ska du ha min är till salu | |
| Porsche 928? | |
|
själv tycker ja E36 är modernare på dom flesta punkter än va E34 är...antagligen för att E36 är några år nyare + att ja tycker E36 är lite mer "busbil" än E34 Vill ha E30 igen!! |
|
anted |
Köp en e36:a! Priserna på dessa är ju mycket tilltalande för tillfället. Vänta med en stor bil till du fått ungar (antar du inte har några) / andreas |
|
Jag gav för några dagar sedan dryga 70' för min 320i Coupe -95, svensksåld 12000 mil 17" å en del annat godis.. känns som mycket bil för de pengarna *tips* mvh Robban |
|
-BeeMWe- |
Flög på en annons på en 728 86a... Något som har erfarenhet när det gäller försäkring av dessa ? Måste ha nått att åka i :) |
Kawaz |
Jag ger 8200 hel/helår för min 1500 mil 34 år körkort sen 1987 BMW 735ia-91 |
|
Skulle tippa på att 728:an är några lappar billigare än tex en 325 E36...försäkringen är högre på en E36 eftersom de är mera ungdomsbil. Vill ha E30 igen!! |
|
|
BeeMwe: Hittar du en saftig 328 för 75 papp?? I så fall skulle jag nog satsa på en sådan! Om du hittar någon för det priset, de står nog högre. apocalypsorödmetallic... |
|
-BeeMWe- |
Nu var 535an såld iaf, lite ångest :( Många minnen, mycket man gjort med/i den höhö. Gus: Utgångspriserna är inte vad de blir sålda för, oftast. |
|
Köp en 2002tii eller 2002 Turbo och en 518i E28.. Kör 02 på sommaren och E28 på vintern... roligare än i en 2002 Turbo har du inte ens i en M3.... "I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland |
|
Nilssen |
Köp en Civic-89-90"! :) |
|
Du vet vad jag tycker: Suzuki Swift GTi för tusan! :) Du har acceleration som i 535:an (nästan) fast till halva priset ___ Länk |
|
Nilssen |
Hehehe,ja du,en Suzuki är inte helt fel.Sneglar själv på en Civic 1.6i-16v från 90 som en vinterbil-hmm,110hk,elhissar mm-WOW!!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.