|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
min tickar=) trots fin kam å nya vippor och ventil justering. ///Switte |
|
|
Du borde kunna köra motorn utan ventilkåpa, men eftersom den arbetar med undertryck lär du få ha redigt me gas för att få igång den ____ En bil skall ha minst 6 burkar Länk |
|
| Med min erfarenhet så sprutar å stänker det massor med olja om man kör utan ventilkåpa... Visst tickar det annars är man döv.... annars lär man ha otroligt litet vetilspel och då riskera att det rasar igen å det e juh inte kul... | |
|
ställ om ventilerna INFERNO |
|
|
Har en 325:a och den tickar också lite men det är från spidarna. Har till och med fått komplimanger om att den går så tyst och fint. |
|
|
Skitsnack om att det tickar runt spridarna? har iaf hört detta... Tickandet uppstår ju utav metall som möter metall, detta kan ha olika förklaringar till varför t ex sleten kam eller dåligt med smörjning... Min 325a tickar också lite.. hellre det än att den inte går alls... Hade en 520 som gick hur lugnt som helst och aldrig tickade...men den gick toppen på till slut ändå... |
|
| Det är vad jag vet de mekaniska lyftarna som tickar. Med hydrauliska så är det tyst? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.