|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Hola! 4 pipigt på E39 kräver mycket jobb samt nya delar. Nu har dock bl.a. Eisenmann tillverkat ett system där man drar ett enkelt rör från vänstra ljuddämparen till högra sidan med två utblås o vips så har man fyra utblås (som även ryker enl. de) ;) Är det patetiskt att göra nått sånt? Möjligtvis en framtidsplan... Tackar! /Manray/ | |
| Har du bra krut under huven kan det väll va ok. | |
| Ja! | |
|
Ja det är det:) Asken |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Nää det är väl coolt, och så går det åt lite extra slang vid besiktningen osså som man är van vid. Vet en snubbe som körde blindgångare på höger sida, på sin 528. Manray go fore it, så monterar jag ett /// M till:)) ///MVH Hasso Länk |
|
Var de så här Länk du tänkte Manray? Coolast vid korvmacken! ;))) |
|
|
Varför inte 8 utblås när man ändå är igång? ;) Ju fler desto coolare...NOT! roadZter |
|
|
Snorkelutblås och en höjsats? Någon...? Länk |
|
| Länk | |
|
balmgren, du är på spåret :)) Länk |
|
bmwracing |
Coolt balmgren! Där fattas bara LGF skylten;) |
|
Haha, bara för att Hasso ska montera ett extra M (på en icke M ;) ) så glömmer vi den idén! :) /Manray/ |
|
|
var originell ski5 i vad de säger..... Länk |
|
|
Det som satt på "Blöjexpressen" var snyggt tycker jag. Om någon har info om hur det var konstruerat så dela gärna med er :) Min 528i Touring Länk |
|
|
njäää blir "lite väl" på en E39. 2 utblås á la Alpina är snyggast på den modellen. Anser jag Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
Så här ser det ut förrsten: Länk /Manray/ |
|
|
Manray: Jag skulle vilja säga som såhär, bilen blir fruktansvärt lik en M5 om du gör det. Är det de du vill? Om de är det du vill så hade jag gjort det. Jag tycker de är väldigt snyggt. Alla välkända ovanstående profiler (ja vågar inte skriva stofiler:) ) Är väl kanske lite väl konservativa i sitt tänkande. Jag får dock säga att Asken har tagit många bliv upp på Kitch listan efter att ha börjat tok-modifiera krutis med diverse ICKE bmw orginal prylar. Det trodde jag ALDRIG skulle hända. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
| 4-pipe är snyggt på e39 M5, övriga modeller kan nog hoppa över tror jag. Däremot en pipa på varje sida kan väl vara ok? | |
|
efter att ha sett wendtans bild så ångrar jag mig :) Det ÄR snyggt. Men jag är mer för sleepers...typ M5 med 520-emblem. Motsatsen är inte alls lika kul ;) Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
Wendtan; Jo jag har planer för nästa år. Lite snabbt: 19" BBS LeMans 4 utblås M5-speglar Kompressor m.m /Manray/ |
|
|
Manray: Om du ska montera kompressor Tycker jag ABSOLUT du ska köpa eisenmanns 4-way system. De kommer sjunga så skönt så :) Du har dessutom då prestanda som i en M5, så är de då någon som vill syna dig vid rödljusen så får dom lyssna på Tysk ingenjörskonst med Norsk resprirator :) Alla modifieringarna du nämner tycker jag är helrätt på din bil! Jag önskar jag haft din plånbok. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.