AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
2.901

snyggaste fälgar...

Sida 1 av 2
Ah
466
Ahmo
E39 M5 -00
Hejsan,jag funderar att köpa nya fälgar,har nu 17 tums på bilen men jag siktar mot 18"tums,har ni några förslag vilka skulle verkligen passa min 325:a eller kanske nån bild...
ta en titt på www.gummihuset.nu
ha
157
hamannBMW
BMW 735iAL 99 Individual
BBS RS II Split.....det er altid et sikkert valg til en BMW....och en klasikker blandt BBS fälge....som de själv siger "Masterpiece" Har dom själv och er mycket nöjd med dom ;)

"Someone once told me i spelled like a danish man. scch...don't tell. ;)"
anted
De snyggaste är helt klart AC Schnitzer typ3 R. Men de kostar ju också en hel del...

Annars är AC Schnitzer typ2 och typ3 inte helt fel

BBS RK och BBS RK2 är också snuskigt snygga.
Visa användare
422
Palle
330i Coupé-07 E-92 Sparkling Graphite Metallic
När det gäller BBS glöm inte RX2, mycket fin fälg

//Palle
BmwExtreme
Köp dem nya m3 fälgarna, dem är helt klart snyggast ;)

TK
ha
157
hamannBMW
BMW 735iAL 99 Individual
De nye M3 ligner BBS RS II Split uden split boltene och cromkanten....det er derfor de stadig er snygga och tidslösa. Tjek Lazze's Länk han har "bara" 20" ;) jeg må nöjes med 18"...hadde nypris på 47.000SEK se ligheden Länk

"Someone once told me i spelled like a danish man. scch...don't tell. ;)"
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Måste säga att jag tycker E46-M3 i 18" gått lite ur tiden, iaf för min smak. Det är absolut inget fel på dom i mina ögon men den där wow-känslan dyker inte upp längre...

Däremot är ju 19"-e46 riktigt läckra tycker jag. Svårt att få tag på tror jag, till rätt pris menar jag då.

Annars är ju Alpina en riktigt snygg fälg, likaså MV72-bmw original som är typ likadan.

Ett tips:
Ta en kopp kaffe och bläddra igenom galleriet, där kan du säkert få lite ideer. Där kan du ju se hur fälgen sitter på bilen så att säga, vilket blir värre när man tittar igenom nån katalog.
Snackar vi BBS så finns ju bara ett val, LeMans! :))

/Manray/
Jag håller med Manray... BBS Le Mans är bland dom fetaste någonsin... men Hamann PG3 är ju inte fel heller direkt.

___
Helt rätt fälgval Manray och "S 328 R"!!!
Man kanske bör tillägga att de kostar MULTUM! :)

/Wille
Det är ju det som är problemet.... annars hade man ju hafft sådana nu.

___
Vill köpa dessa fälgar men det blir nästa år i sånna fall. Och säkerligen inte från sverige.
Men det vore ju kul om vi kunde hitta lite kopior kanske? Nån som vet några? Har sett RH Crossline samt OZ Nova/Nova Cup. Men dessa e ju knappast i närheten av samma kavlite o finsih som BBS LM :(

/Manray/
S 328 R; Har du skaffat MVR fälgarna nu?? Skit snygga! Det var väl inte jag som inspirerade?? ;)))
Börjar bli tjatig nu men vad tycker ni om dessa? Länk Reihe&Bild=bm5dli02&LK=35
Rial Daytona Race

:)

/Manray/
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
satsa på 15 orginal plåt med 185/65/15 de gör sig bra på bilen.. nä skämt osido... hartge 18" är läckra enligt mig.

Mvh/ Daniel

Länk
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
OZ fälgar håller hög kvalité. Dock osäker på om den är lika hög som BBS.

BBS modeller är mina favoriter. Sitter som gjutna på i stort sett alla BMW.

Hartge är inte dumma heller!

Mvh,
Kalle

____
Min 320iK: Länk
Mille Miglia EVO 19" skulle jag föreslå.

Ah
466
Ahmo
E39 M5 -00
det ska va nåt med kant i af,inget annat passar en coupe/cab tycker jag
Manray: Ja, jag hade sett dom tidigt också..... Jo då, det är MVR Magnum 19" och dom sitter som gjutet. Jag blev också återförsäljare av MVR på kuppen... så jag är jätte nöjd.

___
OZ Mito med FET kant! Det är ursnyggt...... Ska vara fälg med kant på E36 coupé.

Men måste säga att MVR Magnum fälgarna är bra läckra!

---
Mvh.
Robban Johansson
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.