AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.999

Snyggaste sjuan?

Sida 2 av 2
e32, e38 går inte av för hackor heller

"Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår."
-Homer Simpson
wa
2.348
wadel
E39 520i 1998
E38 728ia 1998
E36 316i 1993
Tråkigaste med att se skruttiga e32:or är att det påminner om att e32 börjar försvinna från marknaden.
Det gör att det finns allt mindre delar på skroten och snart försvinner delarna i bmw sortiment också.
Funderar på att köpa en extra motor och en låda och lite framskärmar/dörrar etc och spara på.
Hört många som säger det fanns mer e32 delar på skrotarna för några år sedan.

"Två ton annars får det vara för min del"
pe
25
pedda19
730 IA 95
e38 har enligt min mening ett nära nog fulländat utseende, sedan gör storleken en hel del.

bm
270
bmwkillen740
525 -77 6:a
750 IAL -88
bilen ä snyggast hur man sköter den....en E38 som ä rostig är ingen fröjd för ögat.....mina E32or står i varmgarage där brukar jag polera bilarna och dessutom tvätta dem,,,,fritt fram bara.
Jo en E38 är smalt i sitt utseende en sorts fjantig modell , det är vad jag tycker E32an är mer fetare och grym som en bmw skall se ut...den skall inte se ut som en medelklass svensson liknade v70 va?
bmwkillen740: E38:an är 5cm bredare än E32:an....bara en liten upplysning :)

// Lazze
Länk
totgate
E38:an har ett otroligt flyt i linjerna, det finns inga "fula" vinklar om ni fattar vad jag menar. E32:an är väl rätt ok den också, men tittar man på den snett bakifrån ser den lite mysko ut. Vad gäller Chris Bangles skapelser så kan man bara säga #&%%¤#%¤&#%.......

/Tobbe

Torbjorn Thorstenson

0503-21152
0706-321201
bmwkillen740:

E38an = fjantig modell?

Har inget emot E32an men om du tycker att E38an liknar V70n ta en riktig titt på E32an då du kommer se att gud nej den liknar ju en gammal Mazda. He he

Mvh/Soki
Ny bild 22sep-
Länk
V12 LeMans
Håller hårt på Alpinastuket, e23 , e32 eller e38 , med e38(kort version) som absoluta favorit (20 tums hjul) .
Kan bara hålla med Kalle H. ruggigt snygg
Länk

Fråga först och du får många svar.
_______
Länk
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Snyggast är 760 iL i orientblå med kromexteriör och 20"-fälgar. Gillar iofs alla E65 men den förlängda regerar.

E38 är mycket diskretare och börjar kännas lite daterad, men Stephans bortsprungna (snart upphittade, hoppas vi) Alpina B7 är oerhört snygg.

Och en tidig E23 i mint condition, gärna silvermetallic eller sjuttitals ljusgrönmetallic är riktigt läcker.

My Bimmer is my mistress
svardska
Ja tycker i alla fall att min är snyggast! så det så. Och min kompis Jonny han håller med mig han!

MVH
k´sVärd
It´s my way or the highway
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.