|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vilken anser ni andra vara den snyggaste sjuan? Om jag var fri att välja helt efter eget tycke skulle jag nog satsa på en grå 735 från -87, helst manuell med grått läder eller tyg. Dessa bilar är enligt mig de snyggaste sjuorna, även om den modell som nyligen lades ned var fin den också. Nya ger jag inte mycket för. | |
|
E66 Yachtline Länk eller Alpina B12 E38 eller "Lazzes" E38 740iA :) Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
| Har bara en sak att säga... See my name :-) | |
-Daniel- |
e38an är klart snyggast |
|
Jo, E38 är snyggast, kanske också en fin diamantsvart 750 IAl E32 Saker som gör liver värt och leva: -BMW -Miami Vice -Playstation 2 med GTA Vice City +allt annat |
|
| Både E32:an och E38:an är jäkligt snygga E32:an måste ju ha dom breda njurarna (750) | |
|
Så länge man omedvetet byter ut snyggast mot "nyast/fräschast" kommer man alltid att få jaga nya bilar med nya karosser och de åren det kommer en riktigt ful rackare... ja vad skall man göra då ? Njae.. snyggast är e32 ! , tidlös och rejäl. gamla 635 är också en tidlös snygg bil.. och ärligt talat , vad är mest rätt : splirrans ny e65 eller en klassisk e32a ? Mest karraktär och personlighet har definitivt e32:an även om e65 må vara "snygg" just nu tills nya modellen kommer... Bilar som är tidlösa är alltid snyggast ! "Två ton annars får det vara för min del" |
|
|
1 = Alpina E38 B12 6.0 (kort version, ej Lang) 2 = E65 (gärna Carbonsvart) eller Alpina B7 // Lazze Länk |
|
|
En måttligt Sänkt E38 Med Minst 18" på är grymt fin att se på! Och då helst svart =) Länk |
|
| En orientblå E38a med 19´Breytonmagics el 18´M parallel. mMMMmMm!! | |
|
En orientblå E38a med 19´Breytonmagics el 18´M parallel. mMMMmMm!! Mvh/Soki Länk |
|
|
aj då . råka bli 2inlägg där...=// Mvh/Soki Länk |
|
|
Jag tycker e32 är snyggast, jag hoppas att min håller länge så jag slipper byta till nyare modell för jag tycker inte de är lika snygga. För att inte tala om den allra senaste hiskeligt fula 7 modellen, va fan har dom förstört hela 7 serien för det året och framåt för den är ju skitful. Jag skulle aldrig vilja köra runt i den, då kör jag hellre en rostig volvo 240. |
|
Scheckheft |
Hej Alpinas B12 baserad på E38:s kaross är snygg. E38 har ett tidlös utseende. En Individual skulle inte sitta helt fel. Mvh Scheckheft ______ Länk |
|
Håller inte med kwthai i sista påståendet.... Jag tycker nya 7an är fet och fin. Muskulös på nåt vis. Nytänkande. Vissa detaljer som lyktor mm får man nog snygga till. E38 är snygg men aningen snäll/diskret. E32 är klassiskt BMWsnygg och tidlös. Grillen/fronten skulle dock varit lite modernare, för mycket spår av 3,0 och e24. |
|
|
E38 med 20" vita blinkers runt om ....SNYGGAST Best i Test =====BMW 7uan |
|
|
E38an må vara snygg men E32 ä fet! och jag drog en sådan igår kväll en E38...ok nu har jag en kkk turbo från en audi och en intercooler från en volvo 850 hehe....... E38=smal E32=fet överallt |
|
|
E38an e väl inte smal? Mvh/Soki Ny bild 7sep -- Länk |
|
|
E32 bakifrån och E38 framifrån. En svart E32 med rätt fälgar, shadowline mm är underbart |
|
|
Fanns faktiskt en bmw på mobile.de som var en sjua men jag vet inte vilken modell , dock var fronten 100% e38 och bakdelen 100% e32 . Av det lilla man kunde se på bilderna såg det extremt proffsigt ut. såg ut som att bilen "var sådan" , inte som pelle 12 år hittat vinkelslipen i garaget. Hursomhelst var den väldigt snygg. "Två ton annars får det vara för min del" |
|
|
Jag måste säga att jag gillar E32 mest av alla 7:or, synd bara att de börjar bli så till åren. Det gör ont i mig varje gång man ser en sliten gammal rostigt misskött E32, och det kan man tyvärr se ganska många av. Extra tråkigt när man vet att det är en verklig kvalitetsbil som kan hålla sig fräsch länge med rätt skötsel. Hur som helst är en 750iA diamantsvart, svart skinn utökat, sänkt 60/40, vita blinkers och feta Borbet A 8.5+10x17 hjul min favorit 7:a. Givetvis med en tilltagen biltelefon monterad på till vänster på mittkonsollen. Så fett, så typiskt tyskt! En gång V12 alltid V12... BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.