|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Tja alla BMW nissar och nissor . Ni ska väl till Kinnekulle på Lördag den 6/9 eller ? Hoppas man får se en massa Beemers där iaf . M som i Motor M3 CSL nice | |
|
Över min döda kropp att min bil går där på lördag. Är inte intresserad av "En dag i depån" och full anarki på banan. Inte särskilt kul heller när man bara får köra tre varv på raken... Hinner ju knappt få upp tempen i däcken. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Det är ju utställning där med ju . M som i Motor M3 CSL nice |
|
|
Det är möjligt, men det är jag inte så intresserad av. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Ok Nån annan som ska ställa ut sin Bmw eller köra på banan då ? M som i Motor M3 CSL nice |
|
|
kanske ska köra,e anmäld iaf. Pechy Racing |
|
|
Kul Hoppas på fler . Ska dit och kolla och kompisen ska ställa ut sin 740ia om det finns platser kvar han har efteranmält sig till BMW platsen iaf M som i Motor M3 CSL nice |
|
|
Var där 2001, han med 6 varv på en hel dag :-( resten av dagen gick åt att vänta i depån vid bilen. Utställning är jag inte speciellt intresserad av heller, gillar mer när man använder sin bil. Men gillar man att titta på bilar kan det vara kul, dock kan jag inte rekommendera att deltaga. Var beredda på stora spoilers och enorma vingar :-) /Anders C |
|
|
ska inte köra.. men den 20/9 då blir det definitivt mer än 6 varv för de som kommer till kullen ;) mvh Peter |
|
|
Hej igen . Jag va där 2002 och då såg man bilarna massor av gånger minst 6 ggr iaf . M som i Motor M3 CSL nice |
|
|
PSE-R: BMWSC-träff? Eller vad är det då? Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Haglund det stämmer bra det! jag ska försöka få in inbjudan på vår hemsida så fort som möjligt :) /Peter |
|
|
B12:an skall stå i utställningen... //Stephan _____ Länk |
|
|
PSE-R: Kanske kanske kan jag titta dit. Mina R-däck börjar se väldigt tråkiga ut bara och jag har en inplanerad sponsordag att köra på kullen till i år så vi får se om jag tittar förbi den 20/9. Jag vet inte om däcken klarar det... Får överväga noga. Vore förjäkla kul helt klart. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Jag ska dit, har dock inte bestämt mig vilken bil jag ska ta dit. | |
|
Alpinan så klart . Men det är ju bara vad jag tycker =)) M som i Motor M3 CSL nice |
|
| Ja, vi får se vad som kommer in på området på lördag... | |
|
Kanon ser fram emot ett gäng fina Beemers där =)) Blir varmt och soligt iaf sa dom på vädret M som i Motor M3 CSL nice |
|
|
Har anmält mig, och ser fram mot att äntligen få testa lite på bana... Tjäder |
|
|
Tja va på kinnekulle ring igår . Och jag tycker det va mycket sämre än tidigare år . Lite torrftigt med arrangemang eller vad tycker ni ?? M som i Motor M3 CSL nice |
|
| Håller med dig... Det blir bara sämre och sämre för var år som går tycker jag.!=( Dock fick jag fina kort, bland annat på den Seat som träffade räcket! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.