|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
"färdas i rymden fast dataanimerat, blå färg som ett klot som....utvidgas åt olika håll (symetriskt) och i takt med ljudet" Intressant Z3mpower, men ska du verkligen röka sådana starka grejer under arbetstid? ;) M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
ThaMaztr: Det gick inte så bra med minin. Det blir inte lika kul med framhjulsdriven bil... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
|
mbolo: Vadå får inte ni röka på på jobbet???? Någon måste ju förstå vad jag menar, är det den där codecen som saknas eller???? /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
| Japp, det är codecen som fattas. | |
|
finns ingenting kvar på FTPn? surfade in ditt idag och hittade ingenting där... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Någon har raderat allt... Jag vet ej vem, hade ingen backup.... /PG |
|
|
Jag har samtliga filmer hos mig, så om det kommer upp någon ny FTP lägger jag upp dem igen! ///Masten ThaMaztr - Fånigast nick på forumet? :) |
|
|
ni hade gärna fått lägga upp på min server, fast den loger ju på min 0,5Mbit lina så det är vell inte lönt... //Svebba BMW Z Power |
|
|
Tja FTP'n är fortfarande igång så det är bara och ladda upp om du vill. /PG |
|
|
pgr69: jag har alla filer som fanns där förut. ska jag lägga upp dem igen? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Jag är väldigt sugen på att kunna få tag i testet från Motorjournalen. Nån som kan lägga upp den kanske? Går bra att skicka mail på hur man kan få tag i den också :) |
|
|
Visst, det är bara och trycka upp det igen. Jag hade som sagt inte hunnit ta ned det själv. Filerna är nog alldeles för stora för att mailas. Mvh PG |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.