|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Jag har hela programmet rippat, kan klippa ut testet av M Coupé och lägga ut det. ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
TheMaztr: Du får gärna mejla filen till min e-post/Tack |
|
|
starre: Filen tar 43 MB, så det går tyvärr inte att mejla den :/ Är det någon som kan ställa upp med utrymme och bandbredd? ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
ThaMaztr: Även om du klipper bort allt annat än M/Gt3 |
|
|
starre: Jag tror att det är fåga om förra veckans M Coupe test och inte måndagens CSLvsGT3... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
starre: Som Tomas säger handlar det om beg-testet av M Coupé, inte M3 CSL vs. 996 GT3. Lär dock få tag på det avsnittet senare i veckan. 43 MB är för övrigt med enbart testet av M Coupé, cirka 4,5 minuter långt. ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
Kan inte autopower hjälpa till med det här? De kan med säkerhet lägga upp filmen här och hjälpa till med översändelsen, eller? Vore väldigt kul att få se reporaget.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Tjena För att låta lite tjatig så skulle jag också vilja ha en kopia, men på samtliga på senaste tiden visade BMW reportage på tv. Jag har Doggelis Z3 M coupe test på VHS, samt 3.0CSL:en på Mantorp, men missade M3 CSL:en. Samtliga reportage kan skickas till: richard.dely@primus.se /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Jo jag tänkte lägga till att även andra intressanta BMW (även andra bilmärken) reportage är av intresse om någon har. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Jag skulle gärna vilja se Tiff's reportage om M 3 Coupen från 99. Nån som har dessa VHS med Top Gear? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c 4 ever: Jag har en jämförelse mellan Mroadstern och SLK 32:an ifrån Top gear som fil. Är det den du menar? Har inte sett något annat reportage i filformat att hämta hem tyvärr. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
ThaMaztr: har du inget hotmail konto? i så fall kan du ju alltid föra över filen via MSN Messenger. Där finns ingen begränsning, och alla med hotmail konto (även jag) skulle kunna få ta del av beg.testet av MC:n. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
mbolo: Visst har jag MSN Messenger! Adda mig, tha_maztr@hotmail.com (jaja, det _är_ ett urlöjligt nick ;), så kan jag skicka över filen under dagen. ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
mbolo,Visst vill jag se den! hur stor är filen? går det att maila? min mail klarar bara av 5MB ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
ThaMaztr: OK, nu har jag addat dig, men du verkar inte vara online för tillfället. Men men, den som väntar på något gott.. Z3 4ever: skummade precis runt lite på autopowers meny. Där ligger bland annat M3 testet ifrån top gear och Mroadstern vs. SLK32! Gå in under "diverse" på menyn till vänster, och sök på filmarkivet. Där under ligger de, mitt framför näsan på oss! Inte illa Autopower, kan vi inte försöka få upp begtestet på Mcoupen där snart också? Förresten, hörde om en sida vid namn www.carpassion.com idag med. Där finns tydligen många roliga busvideos på bilar vi alla gillar. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Jag skulle kunna taänka mig att köpa en VHS kopia på M Cupen inslaget om någon vänlig själ skulle orka fixa ett sånt. Tackar på förhand.. Z MMM Coupe |
|
|
Att Janne långben är så eftertraktad.... ;) Kan bara hoppas att inslaget kommer med på nästa Motorjournalen DVD skiva. |
|
| Maila mig!! bmw@carsdata.com | |
|
Nu kom jag in lite sent i diskutionen man jag kan fixa FTP serverkonto på en av våra FTP servrar om det inte är fixat redan. Ni kan ju maila mig om ni vill ha det. /PG |
|
|
Anders O. Vill du så kan du få låna min inspelning av M Coupe beg. test. Är det ingen som har möjlighet att föra över videofilm till data format??? /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.