AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
3.548

Motorjournalen bakom kulisserna film.

Sida 3 av 3
Sani,

Jag stör mig mest på Sundfeldts STÄNDIGA konstpauser! Det går inte en mening utan att han........gör ett litet uppehåll. :)

Mvh,
Kalle Hansen
FKA nofx16
Länk
M3 CSL testas imot GT3:an på måndag.
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
pcdoctor, vad gjorde kungen?

Mvh Abbe
Länk
852
Sörpan
325xi -02
Abbe: Kungen fick provköra CSL:n på Gelleråsen, men det var lite svårt för honom att hålla sig på banan... ;) Detta hände på 70-talet.

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
mm STORA, skrivelser i pressen... min farbror har åkt i en CSL!!!

gammla då men Ronnie Pettersson.... de va det fräckaste han

gjort sa han, då kör han ändå Porsche 964 GT cup på tävling !
vad var det där med The Who under gårdagens program? Nu börjar det spåra ut...

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Aha!!! Trodde att han hade kört nya M3 csl:n och gjort något tok!:-) fast det kanske han har gjort och inte vi vet om det!

Mvh Abbe
Länk
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Kalle. Du får lära dig lite mer. Tålamod. Så klarar du konstpauserna. Också. ;-)

Annars tycker jag att Motorjournalen på ett ibland genialiskt sätt balanserar mellan det intressanta och det galna. Joppe regerar, hans inslag om allt från Alfor till Tatra är underbara. Möjligen kan man önska sig lite mindre tvåhjulstrams, snöskotrar och andra ovidkommande inslag.
D-diddy
Doggeli: vad taskig sundfeldt var mot din bumse... ser ut som långbens huvud.. haha ganska sant faktiskt.
David
D-diddy: Det var jag som sa det till Peter och han nappade direkt... Men det stämmer ju!
Tretretti: dom riktar ju in sig mot oss norrlänningar också =) eftersom dom kör snöskotrar osv. mer sånt =D
o sen kan jag bara hålla med dig om Joppes inslag, dom ÄR helt enkelt bäst. btw, vars tog gamlingen vägen då, han som testade gamla rallybilar o sånt?!

"Även en 316 kan man ha kul med vintertid"
Tretretti: tyvärr för din del så kommer det att vara "snöskotertester och andra ovidkommande inslag" framöver.
Motorjornalen = testar alla slags fordon med motor.
Något som jag personligen tycker är helt rätt.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.